1 Eylül 2015 Salı

:) TEŞEKKÜR EDERİM

Merhaba Herkese,
Beni ordan burdan bulup okuyan, takip edip okuyan herkese merhaba:)
Çok uzun zamandır yazı paylaşmadığımın farkındayım ve açıkçası bu blogun akıbetinin de ne olacağına henüz karar vermiş de değilim. Bu bloga başlarken ki ruh halim, çalışma yoğunluğum şimdikinden çok çok farklıydı. Ayrıca bu blogu yazarken çok fazla blog okuyup, vlog izledim. Youtube kanallarını takip ettim ve aslında bunu benden çok daha iyi yapan kişiler olduğunun da farkına vardım:) Birçok insanın mesleği bu aslında. o yüzden bu yazı bir yerde dursun istedim. Ben bu işin uzmanı değilim ve benim mesleğim bu değil. Aslında bu alanla ilgili bir iş olanağı düşünmüştüm (bir blog yazarı kafasıyla değilde daha çok işletmeci kafasıyla tabiki:) ) ama onunda iş açısından pek doğru bir yatırım olmayacağını anladım gözlemlerim sonucunda.
Elbette bu işi meslek olarak yapanların benim yazmama engel olmadığını biliyorum ama bir taraftan da işi erbabına bırakmak iyi olacak diye düşünüyorum çünkü gereken vakit ve zamanı veremeyince beni okuyan ne kadar azıcık bir grupta olsa onlara saygısızlık yapmışım gibi düşünüp huzursuz oluyorum. Bir daha yazı yazar mıyım yazmaz mıyım bilmiyorum, yazarsam yarın mı yazarım yoksa bir sene sonra mı onu da bilmiyorum ama şunu itiraf etmeliyim ki bu blog bana çok iyi geldi. Tam zamanında, tam da gelmesi gerektiği gibi geldi. Bu sebeple bu bloga çok şey borçluyum. Beni heyecanlandıran okuyucularıma da öyle. Teşekkür ederim. Tüm içtenliğimle, göz bebeklerimden yansıyan tebessümle teşekkür ederim hepinize. Güzel günleriniz olsun, hep hatırlamak isteyeceğiniz anılarınızla dolsun..
MUTLU BİR SABAHA GEBE, İYİ GECELER...

2 yorum:

  1. Size instagramdan nasıl ulaşabişirim bir ürün hakkında soru sormak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar geç cevap verdiğim için özür dilerim öncelikle:) instagram hesabım ozgete, ordan bana ulaşabilirsiniz.

      Sil