6 Ocak 2015 Salı

Dior Addict Lip Glow ve Kiko Ph Lip Enhancer

Daha da karlı bir Ankara sabahından tekrar merhaba,

Bugün sizlere daha önceki bir yazımda da bahsettiğim, tek bir dudak ürünü alma hakkım olsa kesin bunu alırdım dediğim Dior Addict Lip Glow'dan ve onun yerini almaya aday Kiko Ph Lip Enhancer'dan bahsedeceğim. Annemler yılbaşı tatili için İspanya'ya gitmişlerdi, ben oğlumu bırakıp gidemeyeceğim için bir süre sanırım bu gezilere ara verdim. Ama benim gitmemiş olmam Kiko'nun bana gelmeyeceği anlamına gelmiyor değil mi? :)) Bir sürü sipariş vermiştim internet sayfalarını inceleyip, sağolsun anneciğim ve babacığımda beni kırmamış saatlerce uğraşıp almışlar her istediğimi. Günler geçtikçe sizlere her bir aldığımı tanıtmaya çalışacağım. Bu arada Kiko'nun ürünleri Türkiye'de satılmıyor biliyorum ama geçen gün instagramda gezerken @dupdurushop hesabında Kiko'nun ürünlerinin satıldığını gördüm. Belki sipariş üstüne getirtiyorlardır veya sizler yurtdışına çıktığınızda depolayabilirsiniz:)

Dior'un bu aslında dudak nemlendiricisi olan (Lip Glow Color Reviver Balm diye geçiyor yani dudak rengini yenileyen, ışıldatıp, kızartan bir nemlendirici) ruj formundaki ürünü özellikle hiç makyaj yapmadığınızda veya dudağınızda kendi dudağınızın daha sağlıklı bir görünüme kavuşmuş halini istediğinizde kullanacağınız muhteşem bir ürün. Sanırım benim 4. ürünüm bitmek üzere ve daha depoda 2 tane daha var ve daha da depolayacağım. Diğer dudak nemlendiricilerine göre daha ruja yakın bir yapısı olduğu için hemen bitmiyor, dudakta dağılmıyor, kontrolü ve sürüşü çok kolay bir ürün. Muhteşemliğini size daha nasıl anlatsam bilemiyorum. Dudağıma verdiği parlaklığı ve dudağımın kendi rengini kızartmasını gerçekten çok seviyorum. Çünkü sıradan rujlar gibi dudağımda bir renk katmanı varmış gibi değilde sanki kendi dudağım o kadar canlı bir renkte ve üzerine nemlendirici sürmüşüm gibi duruyor. Kısacası mutlaka denemenizi önereceğim bir ürün. Kime önerdiysem şimdi vazgeçilmezleri. Kalıcılığı bende çok uzun değil ama gün içerisinde yenilemesi çok kolay olduğu için dert etmiyorum. Benim dudaklarıma uzun süreli bir nem verdiğini de söyleyemem. Bunu bir cilt bakım ürünü olarak değil bir makyaj ürünü olarak görmemiz gerektiğini düşünüyorum. Ayrıca ruj formunda olduğu için ürünün dibini (ki bu epey bir ürün demek) verimli kullanamıyorsunuz. Ben dudak fırçasıyla içini oyup bitirdim diğerlerini. Eğer siz de dibini fırçayla uygulamaya devam ederseniz, ziyan etmemiş olursunuz.
Dudaktaki duruşu da yukaridaki gibi 




Peki neden yazının başında Dior'un yerine geçebilecek Kiko Ph Lip Enhancer dedim? Çünkü bu ürün benim henüz elime geçti ve daha öncesinde Dior'a benzer bir ürün görmemiştim. Dün gelen Kiko paketimi açınca çok merak ettiğim için hemen bu ürünü denedim ve işte Dior yerine gündelik kullanabileceğim düşük fiyatlı bir ikinci alternatife kavuştum dedim. Kiko daha açık bir tonda rengini değiştiriyor dudağın. Ben her ne kadar Dior'un rengini daha çok sevsemde artı ve eksilerine göre bir değerlendirme yaptım. Kıyaslamaya geçmeden önce Kiko'dan bahsedeyim biraz, aynı Dior gibi sürşü ve kontrolü kolay bir ürün. Asansörlü bir kullanım sunmuşlar, aşağıdan çevirdikçe ürün çıkıyor. Kısacası kullanımı rahat bir ürün.
 İlk izlenim olarak aralarındaki farkları sayacak olursam Kiko daha iyi nemlendiriyor. Dior'un rengi daha canlı ve Kiko'dan daha uzun süre dudağın kırmızılığı devam ediyor. Dior dudakları biraz daha dolgun gösteriyor. Fakat aralarındaki ciddi fiyat farkı düşünülecek olursa Kiko sen bizim her şeyimizsin:)) Kiko'nu fiyatı 6,90 euro iken Dior'un Türkiye'deki satışı 113 tl. Ben evde mutlaka bir Dior Addict Lip Glow Color Reviver Balm'ım (adını tam yazayım dedim ne kadar uzunmuş) bulunsun ama Kiko Ph Lip Enhancer gündelikte hep elimin altında dursun derim.

Bu da Kiko'nun dudaktaki duruşu..

Umarım keyif aldığınız bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı ve sorularınızı bekliyorum.

Sevgilerimle...




2 yorum:

  1. Benim de kikoyla tanışmam birkaç yıl önce oldu halam sayesinde bahsettiniz bu ürünü de denemek isterim :)))

    YanıtlaSil