3 Şubat 2015 Salı

Maybelline Instant Age Rewind Eraser Dark Circles İncelemesi

Günaydın,

Bu haftanın konusu olan kapatıcılarda ikinci ürünüm olan Maybelline markasının maalesef hala ülkemizde olmayan Instant Age Rewind Eraser Dark Circles hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım.
Öncelikle bu ürünün ambalajından, kutusundan biraz bahsedeyim. Ucu kendinden değişik bir süngerli
aplikatörle uygulanıyor. Birçok blog yazarı pek hijyenik olmadığı konusunda zaten fazlasıyla yorum yaptı. Maybelline her ne kadar bu konuda açıklama yapıp, aplikatörün güvenli olduğunu, antimikrobiyel olduğunu söylese de ürünü elime alıp başka bir süngerle uygulamayı tercih ediyorum genelde.








Sünger aplikatörün hemen altında bulunan bordo-pembe plastik bölümü sola doğru çevirerek ürünün aplikatöre gelmesini sağlıyorsunuz. Bu ürünün fair, light, medium, honey, neutralizer ve brightener olmak üzere 6 farklı rengi var. Bendeki neutralizer rengi. İnce yapılı, orta kapatıcılıkta bir ürün. Aydınlık bir bitişi olan ürünü ben genel olarak kendi cilt tonumdan bir ton koyu olan bir kapatıcının üzerine uyguluyorum. Kalıcılığı eğer pudra ile sabitlemezsem rahat 4 saat. Benim tek memnun olmadığım tarafı maalesef pudrasız uygularsam çizgilerime dolması. Özellikle oğlumun beni uyutmadığı gecelerin sabahında (neredeyse haftanın 3-4 günü demek bu:)) daha beter olan göz altlarımın hemen aralarına dolmaya müsait bir ürün. Buna rağmen güzelce yedirip, pudrayla sabitlediğimde bu sorundan kurtuluyorum.
Genel olarak beni memnun eden ve biterse yenisini alacağım bir ürün diyebilirim. Özellikle fiyatına göre verdiği etkiyi değerlendirecek olursak, kullanıcılarını oldukça memnun eden bir ürün olduğunu düşünüyorum. Umarım Maybelline bu serisini ülkemize getirir.
Şimdi elimden geldiğince gözlerimdeki duruşunu sizlerle paylaşmak istiyorum.




    Göz altlarıma sadece nemlendirici uygulanmış hali
Neutralizer renginin cilt rengime göre kıyaslanması için dağıtmadan önceki hali

 Altına başka bir kapatıcı kullanmadan Instant Age Rewind Eraser Dark Circles  Neutralizer renginin duruşu



Instant Age Rewind Eraser Dark Circles  Neutralizer'ın altına MAC Studio Finish Concealer uygulanmış hali

2 yorum:

  1. Çok güzel kapatan ve kalıcılığı harika olan bir ürün :)

    YanıtlaSil
  2. Sizin ten rengimiz nedir ben buğday tenliyim aynı ton olur mu

    YanıtlaSil