20 Ocak 2015 Salı

Missha BB krem

Merhaba:)

Bugün sizlerle Missha markasının BB kremi hakkında bir paylaşımda bulunmak istiyorum. İtiraf etmeliyim ki BB kremle tanışmam geçtiğimiz sonbaharda oldu. Daha öncesinde ya renkli nemlendirici ya da fondöten kullanıyordum makyajlarımda. Ehh araya düğündü, hamilelikti, çocuktu girince de kimi yenilikten bihaber kalışım normal heralde. Okuduğum her yerde BB krem aşağı, BB krem yukarı olunca, bir araştıralım bakalım bu krem neymiş dedim. The Balm'ın renkli nemlendiricisi hakkındaki yazımda BB kremlerin genel özellikleriyle ilgili kısa bir bilgi vermiştim. Yazıya buradan ulaşabilirsiniz. Daha önce yüzeysel de olsa bahsettiğim için bugün sadece Missha'nın Perfect Cover BB kremi hakkındaki yorumlarımı sizlere ileteceğim.
Her ne kadar bir süredir kullanıyor olsam da bu ürünü, kendisini kıyaslayabileceğim başka bir BB krem kullanmadığım için yorumlarımı bu doğrultuda okuyup, değerlendirmenizi rica edeceğim. Sonuçta bir BB kremden ne beklemem gerektiğini (işin teorisi dışında) henüz tam deneyimlediğimi düşünmüyorum.


Ürünle ilgili yorumuma geçmeden hemen önce Missha Türkiye'nin tutumuyla ilgili birkaç cümlem olacak. Bu kadar mı sorun çözücü, insana güven verici ve çabuk geri dönüş yapan bir ekip olur. Ben BB kremlerle ilgili araştırma yaparken hem kendi çevremdekilerin ricasıyla, hem BB kremlerin menşei Almanya olmasına rağmen Kore'de popülerleşip gelişmesinden dolayı, hem de yabancı blog yazarlarının üstünde durduğu bir marka olması nedeniyle işe Missha'dan başlamak istedim. Oturdum internet sitelerini inceledim. Kafamın karıştığı ve tereddüt ettiğim durumlar oldu ve firmaya mail attım sorularımı. Ankara genel merkezli olan şirket bana 2-3 saat içinde telefonla döndüler ve ismini yanlış hatırlamıyorsam Sedef hanım uzun uzun tüm sorularımı cevapladı. Müthiş bir müşteri memnuniyeti yaratmanın yolunu bulmuş gibi duruyor Missha Türkiye. Kendim de İşletme mezunu olduğum için ve yönetici pozisyonunda çalıştığım için bir kurumda soru ve sorunlarınız için muhatap olacağınız birilerinin olmasının son derece önemli olduğunu düşünüyorum. Bir ikinci kuvvetli yönleri ise inanılmaz hızlı kargo servisleri. Bugün sabah yaptığınız alışveriş ertesi gün elinize ulaşıyor. Satın aldığınız ürünleri bilemem ama verilen hizmetten çok memnun kalacağınızı düşünüyorum.

Hele şükür sıra geldi perfect cover BB kreme:)
Bendeki rengi 27 numaralı rengi. Toplam 5 rengi vardı yanılmıyorsam (13-21-23-27-31) en koyusundan bir numara açık olan renk benimki. Bu kremin iki ayrı boyu satılmakta, biri 20 ml seyahat boyu diğeri ise bendeki 50 ml olan normal boyu. Krem kutusunda pompalı başlıklı bir ürün. Pompalı ürünleri özellikle makyajda daha çok seviyorum. Ürünü sıkarken ne kadar geleceğini bilememenin getirdiği tedirginliği ortadan kaldırıyor:) Ben Kabuki fırça veya elimle uygulamayı seviyorum. Kapatıcılığı bence ortanın üstünde bir ürün.



Bu genel bilgiler dışında neden fondöten değil de BB krem kullanıyorum sorusuna biraz cevap vermek istiyorum. Vaat edilen cilt bakımı özelliklerinden tam olarak yararlanabildiğimi düşünmüyorum çünkü ben her gün kullanmıyorum. BB kremlere yönelmemin popülerlikten ziyade bir diğer nedeni de ev tipi bir lazer epilasyon (Silk'n Glide epilasyon aleti aldım ileride yazısını paylaşabilirim) cihazıyla yüzüme lazer yapmaya başlamış olmam. Ne alaka diyebilirsiniz ama Missha Perfect Cover BB krem 42 güneş koruma faktörlü bir ürün. Lazer yaptıranlar çok iyi bilir ki uygulamadan sonraki en önemli şey cildi güneş ışınlarından korumak. Aksi takdirde cildinizde lekelenmeler meydana gelebilir hele de esmer tenliyseniz daha fazla risk altındasınız demektir. Ayrı ayrı iki ürün kullanmak yerine hem güneş koruyucu hem de bence fondöten görevini gören bu kremi kullanmak hayatımı kolaylaştırıyor desem yeridir.
Yüzümde hiçbir ürün yokken



T bölgesi yağlanmaya müsait, karma bir cildim var ve akneye meyilliyim. Öncelikle kullandığım süre
Yüzümde sadece Missha Perfect Cover BB krem uygulanmış hali
boyunca akne oluşumu gözlemlemediğimi söyleyebilirim. Krem yapısındaki bu ürün, yüzümde hiçbir ağırlık yapmıyor fakat buna rağmen nerdeyse fondöten kapatıcılığına sahip, cilt rengini çok güzel eşitliyor.Tamamen mat bitişli bir ürün diyemem kendisi için. T bölgemi pudraladıktan sonra cildimdeki hafif parlak duruşunu seviyorum ama dediğim gibi eğer sizin de cilt yapınız benimkiyle aynıysa t bölgesini kontrol etmeniz gereken bir ürün. Benim cildimde orta kalıcılıkta diyebiliriz, 4 saat rahat dayanıyor. En sevdiğim özelliği ise hafif küllü bir renk altyapısı olmasına rağmen gerçekten de iddia ettikleri gibi 10 dakika içinde kendi cilt rengimle bütünleşiyor. Bir diğer avantajı da fiyatı. 50 ml ürün 57tl'ye satılıyor. Ürünü incelemek isterseniz Missha'nın web sitesine burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Uzun lafın kısası benim beklentilerimi karşılayan bir ürün olduğunu düşünüyorum. Eğer siz de bu ara bir BB krem arayışındaysanız bir şans verin derim.
Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı bekliyorum..

Sevgilerimle...

4 yorum:

  1. Çok güzel ve aydınlatıcı bir yazı olmuş. BB kremi çok beğendim bende denemeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Misshanın kendi internet sitesine girince kapıda ödeme imkanında kargo ücreti alıyorlar mı acaba ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:) Hic kapida odeme secenegini kullanmadigim icin bir bilgim yok maalesef:( Ama mantik olarak almamalari gerekiyor.

      Sil