1 Şubat 2015 Pazar

Mac Strobe Cream İncelemesi

Herkese iyi pazarlar:)

Bugün MAC'in meşhur strobe kremi hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım sizlerle. MAC'in bu
kremi ışığı yansıtma özelliğine sahip, yeşil çay, antioksidan ve vitaminlerle içeriği zenginleştirilmiş
bir nemlendirici. Bu kremi nemlendirici özelliğinin yanı sıra baz olarak ve aydınlatıcı olarak da kullanabiliyorsunuz. Krem aslında normalden kuru ciltler için uygun olsa da benim karma cildimde de her hangi bir kusma veya ağırlık yapmıyor. Tabi ben genelde kış aylarında kullanmayı tercih ettiğim için de olabilir:) Hafif egzotik bir kokusu var ama rahatsız edici değil. Benim cildime çok hafif pembe alt tonlu bir ışıltı katıyor. Bu ışıltı sim değil. Mikro düzeyde, sanki yanar döner gibi optik olarak ışığı yansıtmaya yarayan bir parlaklık var içinde. Bu kremi tek başına uyguladığınızda çok canlı, sağlıklı bir cildin parlaklığına ve berraklığına ulaşıyorsunuz. Zaten MAC'in vaat ettiği de cildi botaniklerle uyandırıp, vitaminlerle ve yeşil çay ile canlandırması, gerginliğini alıp, nemlendirmesi. Aynı zamanda da içindeki ışıltılı parçacıklarla ve antioksidanlarla aydınlatıp, berraklaştıracağını iddia ediyor. Bana sorarsanız tüm bu vaatlerini de yerine getiriyor.

Ben uzun zamandır 50ml'lik büyük boyunu kullanıyorum. Nasıl bu kadar gaflete düştüğüme de hayret ediyorum doğrusu. Ben MAC alışverişlerimi hiç online yapmadığım için web sitesinde de ne kaç para diye bir araştırmaya doğal olarak girmiyordum. Yıllardır da bu kremin 50 ml'lik boyunu kullandığım için bitince MAC mağazasına gidip 50ml'lik Strobe krem verir misiniz diyordum. Hiç aklıma MAC'in böyle bir şey yapacağı gelmezdi. Geçenlerde arkadaşıma online da alabileceğini söylerken siteyi açıp strobe cream araması yaptık ki bir de ne göreyim. 30ml boyu 40tl. Bunca yıldır yediğim kazığa mı yanayım, kendi şapşallığıma mı yanayım bilemedim. 50ml krem 112 tl, 30ml 40 tl. Yani nerdeyse aynı paraya 90ml lik ürün alabilirmişim bunca zamandır. Nasıl bir pazarlama stratejisi güdüyorlar bilmiyorum ama sakın benim düştüğüm bu hataya düşmeyin ve alacaksanız mutlaka 30ml'lik boyunu alın.



Alışık olduğumuz krem yoğunluğunda, beyaz renkli, sürerken hafif renk değiştiren, hafif ışık yansımaları yapan bir ürün.

Peki ben bu kremi nasıl kullanıyorum? Eğer evden dışarı çıkmayacaksam ve güneş ışınına maruz kalmayacaksam veya evden çıkacaksam bile, makyaj yapıp SPF içeren bir BB krem veya fondöten kullanacaksam, sabahları serumdan sonra nemlendirici olarak bunu uyguluyorum. Gerçekten cildimi zindeleştirip, berraklaştırdığını düşünüyorum. Fotoğraflardaki fark çok az görünse de hem verdiği nem hem farklı ışıklardaki canlı yansımasıyla beni çok mutlu eden bir ürün. Ancak, eğer o gün makyaj yapmayacaksam veya kullandığım fondötenimin SPF'si yoksa o zaman şuradaki yazımda bahsettiğim La Prairie'nin Anti Age emülsyonunu kullanıyorum. MAC'in bu kremini baz olarak veya aydınlatıcı amaçlı hiç kullanmadım ama birçok blog yazarı o işlevlerinden de gayet memnun olduğunu yazmıştı. Artık nasıl kullanacağınız tamamen size kalmış:)



Herkese 30ml'lik boyunu bir denemelerini öneririm. Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur.
Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgilerimle...

4 yorum:

  1. 30 ml lik boyunu nereden alabiliriz?

    YanıtlaSil
  2. 30 ml lik boyunu nereden alabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:) ben her iki boyunu da M.A.C. mağazalarından almıştım. 30 ml lik boyu kasanın önünde duruyordu ben aldığım zaman ama şu anki stok durumunu bilemiyorum:)

      Sil
  3. Merhaba öncelikle yazınız çok iyi ellerinize sağlık, benimde kullanmış olduğum mac strobe cream hakkındaki yazımı inceleyebilir ve yorumlarınızı buradan bulabilirsiniz.

    mac strobe cream nasil kullanilir

    YanıtlaSil