2 Şubat 2015 Pazartesi

Garnier BB Krem Roll On Göz Altı Kapatıcısı

Herkese mutlu haftalar:)

Bu haftayı olduğu gibi elimdeki göz altı kapatıcılarına ayırmaya karar verdim. İlk kapatıcı olarak da yeni aldığım ve aslında umduğumdan da daha iyi sonuç aldığım Garnier BB Krem roll on kapatıcısını seçtim. Son zamanlarda uygun fiyatlı markalarda öyle güzel ürünlere denk geliyorum ki bu beni gerçekten keyiflendiriyor. Yarın yazısını yazacağım Mayebelline New İnstant Age Rewind Eraser ve Garnier'in bu roll on kapatıcısı beni gerçekten çok mutlu etti.
Ben Garnier'in bu ürününü aslında tesadüfen aldım diyebilirim. Birkaç hafta önce bir spor çıkışında (artık spora başladım ya her yerde dilimde olur:)) eşimle Migros'a alışverişe gittik. Kendisine tıraş köpüğü bakmaya dalınca ben de etrafıma bakınmaya başladım ve tesadüfen bunu gördüm. Daha önceden Garnier'in BB kremlerinin herkesin dilinde olduğunu bilsem de hiç araştırmamış ve kullanmamıştım. Aslında bu ürünle ilgili de hiçbir fikrim ve araştırmam olmamasına rağmen denemek için attım sepete. Fiyatı gerçekten çok uygundu, tam hatırlamıyorum ama sanırım 15tl civarındaydı. Fiyat-performans değerlendirmesi yaparsak benim için sınıfı geçer bu ürün.


Ürünü adı üstünde roll on, metal döner bir bilyeyle göze uyguluyorsunuz. Metal bilye soğukluğu ile göze ferahlık veriyor ve firmanın iddiasına göre şişlikleri azaltıyor. Kullanımı kolay, pratik bir ürün. Ben bilyeyle gözümün altına ürünü bırakıp, ellerimle tampon hareketlerle ürünü cildime yedirmeyi tercih ediyorum.

İnce yapılı, kolay dağılan ve emilen bir ürün. Kapatıcılık azdan bir tık daha fazla ama orta değil. Şişliklere iyi geliyor, genel olarak rengi eşitleyip dengeliyor diyebilirim. Hiç makyaj yapmak istemediğinizde göz altlarınızı daha iyi gösterecek bir ürün arıyorsanız bunu deneyin derim. Ben de çizgilere dolmadı ve kolay sabitleniyor. Kalıcılığı bende 3-4 saat diyebilirim.Pudrayla sabitleme yapmadım hiç belki o zaman kalıcılığı artar.Ancak makyaj yapacaksam biraz göz altlarım için yetersiz kalıyor. Bu arada aydınlatıcı bir ürün değil kapatıcı görevinde hatta düzeltici (corrector) görevinde bir ürün. Bendeki medium rengi ve cildime gayet uyumlu oldu bu renk.

Bakalım göz altlarımdaki duruşunu benim kadar beğenecek misiniz?
Yüzüme ve gözlerime sadece nemlendirici uygulanmış hali

Renginin cildime uyumunu görmeniz adına göz altımdan daha aşağıya sürüp, yukarı doğru elimle dağıttım.


Bu da uygulanmış hali:)


Bence gayet güzel renk eşitsizliğini dengeleyip, şişlikleri aza indirip günü makyajsız kurtarmanıza yarayacak bir ürün.
Umarım işinize yarayan bilgiler olmuştur. Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder