13 Nisan 2015 Pazartesi

Flormar Lip Primer- Ruj bazı yorumum



Haftanın ilk gününden hepinize gülücükler:))

Bugün, Flormar markasına ait dudak bazı hakkında yazacağım. Ruj bazi olarak Flormar bu ürünü ile şunları vaat ediyor:
Dudak makyajı için mükemmel bir baz oluşturur. İçerdiği vitamin E ve Pantenol sayesinde dudakların nem dengesini koruyarak pürüzsüz görünmesine yardımcı olur. Dudak makyajına başlamadan önce kullanılan bu ürün, rujun daha kolay uygulanmasını ve daha uzun süre kusursuz görünmesini sağlar.



Bu ürünü alınca 5-6 yıldır kullandığım, hala depodan tükettiğim ve sanırım epeydir üretimi olmayan (ya da ben rastlamadım) Estee Lauder'ın Lip Shaper Primerı aklıma geldi. Tam zamanını hatırlamıyorum ama yanılmıyorsam 5-6 sene önceydi, bir yurtdışına çıktığımda 4-5 tane alıp depolamıştım. Her bir ürünün içinde yedeği de olduğu için 8-10 ürünle bu zamana kadar idare ettim:) Sonuncusunu da yeni açtım kullanıyorum.


Peki ben neden dudak-ruj bazı kullanıyorum. İşin aslı benim amacım rujun kalıcılığını filan artırmak değil. Benim için esas nokta dudak rengimi dengelemek. Daha önceki yazılarımı okuduysanız (ruj yorumlarıyla ilgili olanları), dudak rengimin koyu olduğundan bahsetmiştim. Bu da çok beğenerek aldığım rujların dudağımdaki rengini epeyce değiştiren bir faktör. Bu bazlar sayesinde rujdan önce daha açık ten renginde bir zemin hazırlıyorum kullanacağım ürüne. Bir miktar daha pürüzsüz görünüm elde ettiğimde bir gerçek.
Hazır elimde iki ürün varken kıyaslayarak gideceğim ama bugünün asıl konusu Flormar, zira Estee Lauder'ı artık bulamıyoruz. 
Her iki ürünü de altına nemlendirici sürerek uygulamak gerekiyor. Her ne kadar Flormar nem dengesini koruduğunu iddia etse de ben yeterli geldiğini düşünmüyorum. 
Flormar, dudak parlatıcısı ambalajında, kendi sünger aplikatörü ile uygulanıyor. Akışkan, belli bir süre içinde dudağa sabitlenen bir yapısı var. Son derece kullanımı kolay bir ürün. Estee Lauder ise tam bir dudak kalemi formunda concealera benziyor. Yapısı daha kalın, ve uygulaması da bire bir dudak kalemi sürümüyle aynı. Bir artısı Estee Lauder'ı koyu rujların taşan kısımlarını düzeltmek ve hatta o kusurların oluşmasını engellemek için kullanabiliyorsunuz. Ancak günlük kullanımda Flormar çok daha pratik.





Her iki ürünün el üzerindeki duruşlarına baktığınız zaman yapıları arasındaki farkı daha iyi anlayacağınızı düşünüyorum.
Flormar Lip Primer
Estee Lauder Lip Shaper Primer


Kalıcılığı artırma noktasında bir beklentim olmadığı için doğru gözlemlerde de bulunamadım ama dudak rengini dengelemek ve daha pürüzsüz hale getirmek noktasında başarılı ürünler diyebilirim.
Sonuç olarak benim işime yarayan ve severek kullandığım ürünler. Flormar'ı bittikçe alacağımdan eminim. Flormar'ın kendi sitesinden ürünü inceleyip, satın almak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Ürünün fiyatı 17.50 tl. 
Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Aranızda ruj bazı kullananlar var mı? Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgilerimle...






2 yorum:

  1. Merhaba canım bloğuna Gfc eklemelisin bu yazın benim aradığı yazılardan biriydi. bende bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:) ya biliyorum eklemem gerektigini ama maalesef beceremedim. Sanirim GFC eklemeyi kaldirmislar. Bir kac yontem buldum nette ama basaramadim:( Eger senin bildigin bir yontem varsa onu deneyeyim..

      Sil