21 Mart 2015 Cumartesi

Max Factor Excess Shimmer Krem Far İncelemesi

Hafta sonundan herkese merhaba,
Bugün sizlere, kendisini severek takip ettiğim surdarcenciel.blogspot.com.tr adlı blogun yazarı Başak hanımın yazısından etkilenerek koşa koşa gidip aldığım Max Factor Excess Shimmer krem farlarından 25 bronze rengi hakkında paylaşımda bulunacağım. Bu farı denemek istememin en temel sebebi çok yumuşak, köpük formunda olduğunu okumamdı. Açıkçası ben bu fardan önce hiç köpük far kullanmamıştım, hatta başka markalarda bu dokuda bir far var mı inanın bilmiyorum. Çok uzun yıllardır makyaj koleksiyonumda krem farlar var ama bu yapıda hiç krem far görmedim ben. 
Şimdi sizde merak ettiniz tabi nedir bu farın yapısı diye. Gerçekten krem far kelimesi bu far için üretilmiş sanırım. Şöyle anlatmaya çalışayım, yüzümüze sürdüğümüz cilt bakım kremlerine benzer dokuda ama onlardan daha ipeksi, daha yumuşak. Köpük far tanımlamasını ilk okuduğumda, bir dönem çok severek kullandığım Lancome'un Magie Matte köpük fondöteninin yapısı gelmişti aklıma ama alakası yokmuş bu far çok çok daha yumuşak, kaygan dokuda.
Ben Excess Shimmer krem farlarının iki rengini aldım. Biri 25 bronze rengi diğeri de 30 onyx rengi. 30 onyx rengini henüz açmadım, işin aslı ben pek koyu makyaj insanı değilimdir. 25 bronze rengi bile tamamen göz kapağıma uygulamam şaşırtıcı bir hamle benim için:) Onyx rengini alırken göz altlarıma eyeliner gibi sürüp hafif dağıtabilirim belki diye almıştım. Henüz denemedim ama denediğim zaman sizlere yorumlarımı aktarırım. Bronze rengi ise içinde mikro altın rengi yansımaları olan, sıcak bir bronz rengi.



Yukarıdaki fotoğrafta soğuk dursa da benim tenimde çok sıcak güzel bir kızıl kahve- bronz durdu. Eğer yukarıdaki fotoğraftan dokusunu anlayabiliyorsanız ne demek istediğimi bir nebze anlamışsınızdır:)


Dağıtması çok kolay olan farın elimdeki duruşu da yukarıdaki gibi. Ben bu farı küçük concealer fırçamla uyguluyorum. Zaten sürmesi çok kolay bir far ve ben kontrol etmekte çok zorlanmadım ürünü. Rengini vermesi (pigmentasyonu) ve renk yoğunluğu çok başarılı bir far. Kalıcılığından ben memnun kaldım. Elbette ilk sürdüğümdeki parlaklık ve netlik kalmıyor. Bir kaç saat içinde daha doğallaşıyor ve hafifliyor ama ben o halini de çok seviyorum. Altına far bazı uyguladığım içinde uzun saatler koruyabiliyorum makyajımı. Şimdi istereniz bu farla yaptığım makyajıma bir göz atalım:)



Yukarıdaki fotoğraf flaşlı çekimdeki duruşunu gösteriyor. Aşağıdakilerde ise flaşsız duruşunu görebilirsiniz farın.



 En son fotoğrafta ise makyajımı yaptıktan 5 saat sonraki halini görebilirsiniz. Dediğim gibi daha doğal, yumuşak bir hal alıyor. Gördüğünüz gibi sağa sola bulaşıp karanlık, kötü bir görüntü oluşturmuyor. Gün sonuna kadar da bu halini neredeyse koruyor.



Sonuç olarak benim çok sevdiğim bir ürün oldu Max Factor'ün bu Excess Shimmer 25 bronze krem farı. Bu ürüne Watsons veya Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz. Fiyatı 35 tl civarındaydı sanırım. Ben daha açık renklerini de en kısa zamanda temin edeceğim. Buradan beni bu ürünle tanıştıran Başak hanıma tekrar teşekkürlerimi iletiyorum ve sizlere de bu farlara bir şans vermenizi öneriyorum. 
Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgilerimle...







2 yorum:

  1. Başak Hanım mı? :)) memnun kalmana çoook sevindim Özge'cim! Sevip önerdiğim ürünleri kullanıp sevenler oldukça mutlu oluyorum! Renk de çok yakışmış; ancak, Onyx'i de merak ettim! Onu da senden okuruz :) öpüyorum!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) hahahaa o zaman daha senden izin almamistim:)) her gun buyuk bir hevesle okuyorum canim yazilarini. En kisa zamanda onyx'i bi de bir rengini daha almistim onlari da yazacagim. Ben de opuyorum:***

      Sil