7 Ocak 2015 Çarşamba

Gözenek Küçültücü (gizleyici) Bazlar ve Kıyaslamaları ( Dr. Brandt, The Porefessional, NYX, Flormar)

Herkese Merhaba,

Bugün sizlere dört tane gözenek gizleyici baz hakkındaki yorumlarımı sunacağım. Aslında yorumdan ziyade sonuçlarını sizlerle paylaşacağım.

Öncelikle içlerinden benim kullandığım ürünün Dr Brandt Pores no more olduğunu söylemeliyim. Ben Dr Brandt'in bu ürününü tesadüfen aynı markanın Pores No More Vacuum Cleaner adlı ürününü alırken buldum. Vacuum Cleaner'dan çok memnun kalmıştım o yüzden 3-4 sene önceki bir Barcelona gezimde bunu aramak için yola koyuldum. El Corte Ingles diye (bizim Boyner veya YKM gibi düşünün) bir magazasında olduğunu öğrendim ve gittim. Oradaki satış görevlisi bana eğer bu Vacuum Cleaner'dan memnum kaldıysam Pores No More pore refiner (gözenek arıtıcı diye geçse de bence gözenek gizleyici) ürününden de çok memnun kalacağımı söyleyip satmıştı bana. Gerçekten de çok memnun kalıp almaya devam ettim ve hala aynı ürünü kullanıyorum.
Ben bu ürünü yıllardır kullandığım için Benefit'in The Porefessional ürünü çok popüler olmaya başlasada almayı hiç düşünmedim. Geçenlerde Sephora'da deneme boyunu görünce de hadi Özge al da bir kıyaslama yap dedim kendime. Bu arada bir arkadaşımda bana NYX'in pore filler ürününü hediye etmişti. Araştırmamda bir de uygun fiyatlı bir ürün bulunsun diye Flormar'ın Invisible Pores ürününü de ben aldım, etti size 4 ürün:)
Bütün ürünlerin yapısı aşağı yukarı aynı, silikon köpük gibi bir yapıları var. Aralarında sadece Flormar şeffaf, diğerleri ten renginde ürünler. Renkli olmaları sizi aldatmasın cilt rengini değiştirmiyorlar ama sanırım renkli olanlar mikro düzeyde gözeneğin rengini değiştirip daha görünmez yapıyorlar. Tabi bu durum eğer üstüne fondöten uygulamayacaksanız önemli bir detay olabilir. Şimdi sizlerle denediğim ürünlerin fotoğraflarını paylaşacağım.

Ayyy ne korkunç bir görüntü bu, yakından gözeneklerim ne kadar kötü durumda:))



İşte favorim olan Dr Brandt'ten sonraki halini yukarıda görebilirsiniz. (Işıktan renk tonu değişmiş, ürün bu kadar değiştirmiyor) Bu arada ben ürünlerin üzerine fondöten sürmeden sizlere göstermek istedim. Diğer ürünlerle devam ediyorum.











Açıkcası 1 saattir fotoğraflara bakıyorum bu kadar fark olabilir mi diye. Ama inanın durum bu. Gerisine siz karar verin.

Umarım sizlere yararlı bir yazı olmuştur. Eleştiri ve yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgilerimle...







22 yorum:

  1. Merhabalar özge hanım,bloğunuzu bir süredir takipteyim,gerçekten kullanışlı ve işe yarar tüyolar veriyorsunuz,teşekkürler😊gözenek küçültmeyle ilgili bir şey sormak istiyorum,vakumlama yöntemi diye bir şeyden bahsediyorlar bir bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Vakumla gözenek küçültme yöntemi olarak bildiklerime gelirsek eğer ev tipi çok güçlü olmayan aletler olduğunu biliyorum. Ne kadar etkili oldukları hakkında pek bir fikrim yok. Bunun dışında vakum terapinin hem yüze uygulanan hem de vücuda uygulanan (selülit tedavisi için) cinsleri var. Yüze uygulanan vakum terapinin amacı gözeneklerdeki kiri cildi yıpratmadan çekip temizlemek. Bu da sivilce oluşumunu ve siyah nokta oluşumunu engellemeye yardımcı oluyor. Bir güzellik merkezinde yapılacak olan çalışma mutlaka evdeki kullanımdan daha etkili olacaktır. Benim daha önce yaptırıp yaptırmadığımı soracak olursanız, ben yaptırmadım. Senede en az bir kere klasik buharlı cilt bakımı yaptırmaya özen gösteriyorum. Tabi daha sonrasında da cildime özen göstermeye çalışıyorum. Benim bildiklerim bu kadar ama eğer isterseniz daha sonraki günlerde detaylı bir araştırma yapabilirim.

      Sil
  2. Benefitle arasında dağlar var gerçekten. Neden çok bilinmiyor türkiyede onu anlamadım. Benefit daha pahalı hem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sanirim ulkemizdeki pazarlama stratejisiyle ilgili:))

      Sil
  3. Dr brandt ürününü nereden temin edebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yurt dışından almıştım ama Sevil Parfümeri ve bazı internet mağazalarında Dr Brandt'in ürünlerini bulabilirsiniz.

      Sil
    2. Teşekkürler

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Nyx ten memnun kaldınız mı acaba :)

    YanıtlaSil
  6. Nyx ten memnun kaldınız mı acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, benim özellikle makyaj yapmayacaksam en çok sevdiğim Dr Brandt , daha sonraki favorim fiyat performans açısından NYX oldu. Benefit'e çok yakın ama fiyatı çok daha uygun. Uzun uzun yazdım ama sorunuzun cevabı evet memnunum:))

      Sil
  7. Özge hanım doctor brandt no moře isimli ürünü Istanbul'da nerde bulabiliriz?bende de gözenekler çok açık.birde fiyatını paylaşırsanız sevinirim.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Özge hanım doctor brandt no moře isimli ürünü Istanbul'da nerde bulabiliriz?bende de gözenekler çok açık.birde fiyatını paylaşırsanız sevinirim.teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:) sevil parfümeriden ulaşabilirsiniz. Güncel fiyatı 189tl olmuş.

      Sil
    2. Hatta şu linkten http://www.sevil.com.tr/dr-brandt-pores-no-more-pore-refiner-30ml.html online olarak alabilirsiniz.

      Sil
  9. Özge hanım öncelikle merhabalar dr brandtin farklı cilt tonları için farklı renkleri mevcut mu birde kullanılan bölgede nasıl duruyor yani kapatıcı kullanıldığı çok belli oluyur mu ben burun ve çevresi için kullanmayı düşünüyorum yalnızca bu bölgeye uygularsam kapatıcı çok belli olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:) Ben aldığım dönemde tek rengi vardı. Ama sadece bunu sürdüğünüzde asla yüzünüzde herhangi bir şey varmış gibi görünmüyor. O yüzden lokal uygulamada herhangi bir sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum.

      Sil
  10. Merhabalar bu dr brandt in üstüne makyaj uygulandığında özellikle ince veya kalın yapılı fondötenler veya kapatıcılar uygulandığında herhangi bi kusma yapıyor mu ? Ve makyaj üstüne tekrar yenilemek amaçlı kullanılabiliyor mu ? Bu ınvısıble halini kaç saat koruyo? Ve son olarak tüm yüze uygulanabilir mi ? Ne çok soru sordum �� Şimdiden çok teşekkürler ����

    YanıtlaSil
  11. Son dedim duramadım :D sizde elbet benim gibi bu sıkıntıyı çekmişsinizdir Bi gözenek bazı sürdüğünüzde belli Bi saat sonra terlediğinizde oralar böle nokta nokta yağ noktaları oluyo böle fondöten birikiyo ya hani tüm fondötenlerden soğutan o görünüm:(( bu ürünle o görünümü aşabiliyormuyuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:) Öncelikle ben bu bazı tek başına veya fondötenin üstüne kullanıyorum çünkü benim cildimde bu tür ürünler alta uygulayınca oldukça kötü duruyor. O yüzden maalesef cevabım aşamıyoruz olacak:) Tüm yüze uygulanabiliyor bu konuda bir sıkıntı yaşamıyorum ve invisible halini tek başına kullanırsam rahat 4 - 5 saat koruyor benim cildimde ve makyaj üstünede tampon hareketlerle uygulayabiliyorum. Elbette tüm makyaj ürünleri kişiden kişiye farklı etkiler yaratıyor o yüzden ancak kendi deneyimlerimi paylaşabiliyorum. Bu arada holika holika nın gözenek küçültücü pudrası yaz ayında kurtarıcım oluyor ve kiko nun ve ysl in yüz bazları hem gözenekleri bir miktar küçültüp hem de fondöten altında da kusma yapmıyor. Eğer merak ederseniz onlarla ilgili de daha sonra bilgi verebilirim. Umarım sorularınızı bir miktar cevaplayabilmişimdir:))

      Sil
  12. merhaba dr.brandt Türkiye de stoklarda uzun zamandır yok.yurtdisindan alsam en guvelilir hangi siteden almayı tavsiye edersiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Dr Brandt Sevil Parfümeri tarafından satılıyordu ama artık stokları gerçekten bulunmuyor. Hangi ülkeden sipariş vereceğinize bağlı olarak değişir elbette güvenilir mağaza. Artık Türkiye'ye getirilen kozmetik yasağı yüzünden yurtdışından alışveriş yapamıyoruz maalesef. Sadece tanıdıklarımız yoluyla veya biz kendimiz gidince alabiliyoruz. Amerika'dan alacaksanız Ulta'dan alabilirsiniz.

      Sil