8 Mart 2015 Pazar

Bobbi Brown Metallic Long-Wear Krem Göz Farı İncelemesi

Mutlu Pazarlar,
Bugün sizlere Bobbi Brown markasının krem farlarından olan Metallic Long-Wear serisinin 13 numaralı Opal renginden bahsedeceğim.
Yazıma geçmeden çok kısa bir şekilde hepimizin Kadınlar Gününü kutluyorum. Ancak tüm kadınların ''bir gün''lerinin değil hak ettikleri bir geleceğe sahip olmalarını diliyorum. Kadınların şiddete maruz kalmadığı, baskılanmadığı, renklerinin solmadığı, haklarının yenmediği, özgürlüklerinin kısıtlanmadığı, göz yaşlarının akmadığı bir geleceğe uyanmayı diliyorum...

Gelelim blogumun bugünkü konuğu Bobbi Brown markasının krem farına.

Çok şık cam bir kavanozun içinde 3,5gr'lık bir ürün geliyor. Yumuşak ve ince yapılı bir krem far. Bendeki rengi 13 Opal, beyaz görünen kısım sürdüğünüzde tamamen kaybolup, şeffaflaşıyor, geriye içinde hafif eflatunluk olan pembe mikro pırıltılar kalıyor. 



Bu benim ilk ve tek Bobbi Brown krem farım. Geçtiğimiz aylarda YKM'de bir indirimde yarı fiyatına yakalayıp almıştım. (40-45tl arası bir fiyata almıştım %50 indirimde) Mağazada elimde denediğimde o kadar beğenmiştim ki herhalde aylarca elimden düşürmem diye düşünmüştüm.


Yukarıdaki fotoğrafta elime yaymadan önceki halini görüyorsunuz. Dediğim gibi yayınca beyazlık tamamen kayboluyor. Neyse gelelim büyük bir hevesle aldığım fara. Bu sefer çarşıdaki hesap eve uymadı:) Elime o kadar kolay uygulanan farı gözlerime uygulamada bir türlü istediğim performansı yakalayamadım. Göz makyajı yaparken ben mutlaka bir bazla göz kapağımın rengini eşitlemek zorundayım. Aksi takdirde çok renk eşitsizliği oluyor maalesef. Bunun içinde birinci tercihim M.A.C. paintpotlar. Bobbi Brown krem farı paintpotun üstüne sürmekte gerçekten çok zorlandım. Zaten fırça filan kullanmam mümkün değil, çok çirkin bir şekilde topaklanıyor ve renk eşit yayılmıyor. Parmaklarımla da uygularken çok dikkatli olmam gerekiyor aksi takdirde alttaki bazı parça parça bir garip gösteriyor ve fazla oynarsanız da o mikro simler her yana dağılıyor.


Sürebildiğim en düzgün hali yukarıdaki gibi. Göz pınarlarıma uygularım diye düşündüğüm bu ürünü maalesef oraya hiç uygulayamadım. Etrafına ve aşağıya doğru yayılır diye korktum açıkçası. Bir de bunun üzerine gölge yapınca renk biraz daha kırılıp, kirleniyor, aşağıda gördüğünüz gibi alakasız bir şey çıkıyor ortaya.


Sonuçta çok büyük hevesle aldığım ama çok büyük bir hayal kırıklığı yaşadığım, bir türlü doğru kullanmayı beceremediğim bir ürün oldu. Maalesef nefret ettim kendisinden. Bir daha da asla almam tabi ki:) Shiseido'nun krem farlarını 1000 kere tercih ederim buna:))

Umarım keyifle okuduğunuz, faydalanabileceğiniz bir yazı olmuştur. Aranızda kullananlar varsa bu rengini yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgilerimle...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder