12 Mart 2015 Perşembe

Jardin de Chanel Camelia Rose Allık İncelemesi

Merhaba herkese:)

Bugün, yaklaşık 1 hafta önce elime geçen, biricik annemin hediyelerinden biri olan, bana baharı müjdeleyen, 2015 Chanel sezonunun Jardin de Chanel allığından bahsedeceğim. Gerçekten bahçemde açmış bir çiçeği anımsatan bu allığı kullanmaya pek de kıyabileceğimi zannetmiyorum.
Pembenin açık ve orta tonundan oluşan çiçek kabartmalı bir allık. Doğal ve sıcak tonlarında pembeden oluşuyor. İşin aslı çiçekler yok olacak diye nasıl kullanacağımı şaşırıyorum:) 3 gr olan bu allık siyah kadife bir kesenin içinde, Chanel'in tipik siyah ambalajında geliyor. Yanındaki fırça muhtemelen hiç kullanmayacağım bir fırça olduğundan kendisinden bahsetmeyeceğim. Ambalajının içinde ürünü korumak amaçlı siyah bir plastik daha bulunuyor.


Rengini vermesi (pigmentasyonu) çok başarılı, azıcık bir ürünle makyajınızı tamamlayabiliyorsunuz. Mat bitişli bir allık. Ben kalıcılığını da çok beğendim. yaklaşık 5-6 saat idare etti beni ki bu toz allıklarım için müthiş bir zaman demek. Esmer tenlilerde eğer hafif bir uygulama yaparsanız belli belirsiz bir pembelik katıyor cildinize. Biraz daha yoğun bir uygulamayla sanki spor yapmışsınız da yanağınıza kan gitmiş gibi bir görünüm elde ediyorsunuz:) 







Yukarıdaki fotoğraflarda iki farklı ışıkta elime az bir ürün uygulanmış halini görebilirsiniz. Yüzümdeki duruşunu da aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz. Hoş bir pembelik veriyor cilde.


Gramajı dışında (biraz küçük bir allık olduğunu kabul etmek gerek) yüksek fiyatlı bir markadan, Chanel'den beklentimi karşılayan bir ürün. Tasarımı bile beni benden aldı diyebilirim. Chanel ürünlerine Sephora'lardan ve Sevil Parfümeri'den ulaşabilirsiniz. Ben Türkiye'den almadığım için fiyatını tam bilmiyorum ama sanırım 130tl civarında.

Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Yorum ve önerilerinizi bekliyorum.
Sevgilerimle..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder