10 Mart 2015 Salı

Painpot için ideal fırça Sigma 3DHD Precision

 Herkese merhaba,
Bugün ilk defa bir fırça hakkında paylaşımda bulunacağım. Açıkçası bu fırçayı alırken öyle çok büyük bir beklentim yoktu ancak kullandıktan sonra göz kapağıma baz olarak kullandığım M.A.C. paint pot'larıma sevgim 10 kat daha arttı. Bu durumun kahramanı olan Sigma 3DHD Precision fırçadan bahsetmezsem olmaz dedim kendi kendime. Bu 3DHD serisinin bende bir de Kabuki fondöten fırçası var. Ondan da memnunum ama sonuçta kabuki fondöten fırçam Sigma F80'den de gayet verim alıyordum. Bir artısı burun kenarı gibi yerlere daha iyi ulaşıyor ama asıl kahramanım bugün tanıtacağım fırça.
M.A.C. paint pot benim makyajımın demirbaşlarından ve onu birçok farklı yöntemle uyguladım. Bugüne kadar en memnun kaldığım yöntem parmaklarımla yaymaktı çünkü fırçayla homojen ve düzgün uygulamayı başaramamıştım. Sigma 3DHD Precision'ı ilk aldığımda neyle kullansam diye düşünürken bir paint pot'la deneyeyim dedim ve işte o gün bugün artık benim için ayrılmaz ikililer:)


Bu fırçanın ucu üçgen prizmanın yuvarlak hatlısı gibi:) Zaten sanırım marifeti de orada, ucu sivrildiği için köşelere de rahat uygulama yapıyorsunuz. Yumuşacık, sık tüylü bir fırça. Paint pot gibi kalın yapıda bir ürünü bile yumuşacık dağıtıyor göz kapağınıza. Sigma fırçaların kalitesini burada tekrar etmeme gerek var mı bilmiyorum ama yıkandıktan sonra dökülme yapmıyor, kolay deforme olmuyor, uzun bir süre size arkadaşlık ediyorlar.










Yukarıda gördüğünüz gibi alışık olduğumuz fırça formlarından çok daha farklı. Tüm krem farlarda aynı güzel sonucu vereceğine inanıyorum. Ben daha henüz sadece paint pot'larla denedim ama dediğim gibi sonuçtan çok çok memnun kaldım.


Yukarıdaki fotoğrafta tüm göz kapağıma M.A.C. Paint Pot Painterly renginin Sigma 3DHD Precision fırça ile uygulanmış halini görüyorsunuz. Ürünü o kadar homojen, pürüzsüz bir şekilde oturtuyor ki gözünüze gerçekten bu fırçaya vurulmamak imkansız.
Fırçanın fiyatı Kozmela'da 71,25 tl, dilerseniz burayı tıklayarak ürünü inceleyebirisiniz veya şurayı tıklayarak Sigma'nın resmi sitesinden inceleyip satın alabilirsiniz. Sigma'nın sayfasında fiyatı rengine göre 19 ila 21 dolar arasında değişiyor. Eğer gönderim süresini beklemek isterseniz kargo ücretleri de çok fazla değil 5-6 dolar gibi bir tutara Türkiye'ye getirtebiliyorsunuz. 
Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
Sevgilerimle...

1 yorum:

  1. http://ozgete.blogspot.com/2015/03/painpot-icin-ideal-frca-sigma-3hd.html

    YanıtlaSil