14 Mart 2015 Cumartesi

Makeup Forever (MUFE) Mat Velvet+ Fondöten İncelemesi

Cumartesi gününden herkese merhaba:))
 Bugün son birkaç aydır kullandığım Makeup Forever Mat Velvet+ fondöteninden bahsedeceğim. Bildiğiniz gibi normalden yağlıya dönük (t bölgesi, özellikle burun bölgem) karma bir cildim var. Fondöten seçimlerimin hepsini mat serilerden tercih ediyorum dersem size yalan söylemiş olurum. Öyle ki M.A.C. Face&Body bile favorilerim arasında:) ama bir Sephora alışverişimde oradaki makyaj sanatçısı o kadar ısrar etti ki bunu denemem konusunda ben de bir şans vereyim dedim. İyi ki de vermişim.

Gelelim fondötenin özelliklerine:) Yağsız. suya dayanıklı. ortadan yükseğe kapatıcılığı olan likit bir fondöten. Kapatıcılığı fazla olmasına rağmen yüzde ağırlık yapmıyor ve uzun süre cildinizde kalıyor. Neredeyse 6 saat üstüne sabitleyici bir ürün kullanmasam bile cildimde kıpırdamadan duruyor. Üstelik çok az bir ürün tüm yüzünüze yetiyor. Ben bu ürünü Sigma F80 Kabuki fırçamla uyguluyorum ve uygulama sonucundan çok memnunum. Mat bitişli bir fondöten olduğunu adından da anlamışsınızdır. Sürdükten sonra kadifemsi, duru bir cilde sahip oluyorum. Fakat, maalesef 2-3 saat içinde burnumda parlama ve yağlanma oluşuyor. Aslında bu ürünü yağlı cildimi kontrol altına alması için aldığım düşünülürse pek de görevini yerine getirmiyor diyebiliriz. Ciltteki duruşunu çok çok sevsem de 2 saatte bir mutlaka pudrayla parlamayı kapatmam gerekiyor. Üstelik cildin hepsi matken sadece burun üstümün parlaması çok daha dikkat çekiyor. Islak bitişli fondötenler en azından tüm yüzümde aynı etkiyi yarattığı için bu kadar dikkat çekmiyor. Bu dezavantajına rağmen çok seviyorum bu fondöteni ama eğer almayı düşünüyorsanız yanınızda hep bir pudra taşımanız gerektiğini unutmayın.


Ben bu fondöteni özellikle tam makyaj yapacaksam yani konturuydu. allığıydı, aydınlatıcısıydı, her şeyi tam yapacaksam o zaman kullanmayı daha çok tercih ediyorum çünkü çok güzel pürüzsüz ve mat bir zemin hazırlıyor. Bir nevi beyaz tuvalim oluyor. dilediğim resmi yapabiliyorum:) Bendeki rengi 40 numara. Cildimle çok güzel bütünleşti bu renk. Gün boyunca rengi değişmedi, oksitlenmedi. Renk seçeneği fazla olduğundan herkesin kendi cilt tonuna uygun rengi bulabileceğini düşünüyorum.
Gelelim cildimdeki duruşuna. Bakalım sizde benim kadar duruşunu
sevecek misiniz?


Sol taraftaki fotoğraf cildimde hiçbir ürün kullanmadığım, sağ taraftaki fotoğraf ise Makeup Forever (MUFE) Mat Velvet+ Fondöten kullandığım hali. Gördüğünüz gibi mat, pürüzsüz, doğal bir görünüme kavuşuyor cildim.

Bu ürünü Sephora mağazalarından veya şuraya tıklayarak makyajtrendi.com adresinden temin edebilirsiniz. Ürünün fiyatı 103tl. Çok severek kullansam da bitince Nars'ın mat serisini denemek istiyorum. Aranızda deneyenler var mı? Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder