22 Mart 2015 Pazar

Golden Rose Velvet Matte 20 Numara Ruj Yorumum

Herkese mutlu pazarlar:)
Bugün sizlere yeni aldığım ve aldığımdan beri gün aşırı kullandığım Golden Rose markasının velvet matte serisindeki 20 numaralı rujundan bahsedeceğim. Öncelikle uygun fiyatlı markalarda bu kadar güzel ürünler bulmak beni gerçekten mutlu ediyor, bunu belirtmek istiyorum. Her zaman verdiğimiz parayla yaşadığımız memnuniyet doğru orantılı olmayabiliyor.
Gelelim bugünkü yazımıza, Golden Rose velvet matte serisindeki 20 numaralı ruja:)




Bordomsu vişne çürüğü renginde olan bu ruj adından anlaşılacağı gibi mat bir ruj. Elbette M.A.C. retro matlar kadar mat değil ama mat kategorisinde bir ruj.


İki farklı ışıkta rujun rengini görebilirsiniz. Yalnız bu renkler
maalesef çok yanıltıcı olabiliyor. Hatta dudaktaki duruşunda bile kişiden kişiye değişiyor. Size şöyle anlatayım, geçen gün işe bu ruju sürüp gitmiştim ve bir arkadaşım o kadar beğendi ki dudağımda ruju ilk arada soluğu Watsons'da aldık. Hiç düşünmeden aldı tabi ki ruju ve geri döner dönmez sürdü. Onun dudağında bende durduğundan hiç yoksa iki ton daha açık durdu. İster istemez biraz hayal kırıklığı yaşasa da bir iki saat sonra kendi dudağındaki duruşuna da alıştı ve sevdi. Diyeceğim şu ki, dudak renginize bağlı olarak rujların duruşu çok değişkenlik gösteriyor. Benim dudak rengim koyu olduğu için ruj bende daha koyu ve tok duruyor. Lütfen fotoğrafları incelerken bu durumu göz önünde bulundurun.
Aşağıdaki fotoğraflarda flaşlı ve flaşsız çekimde dudağımda nasıl durduğunu görebilirsiniz.




Rujun sürümü M.A.C. retro mat rujlara göre çok çok daha kolay. Kalıcılığı bence çok iyi ama yine M.A.C.'LE kıyaslayacak olursam azıcıcık daha az:) fakat sürümü daha kolay olduğu için gün içinde daha rahat tazeleyebiliyorsunuz. Bir kaç saat içinde benim dudak ortamdan silinmeye başladı ama dediğim gibi tazelemede sıkıntı çekmedim. Dudağımı kurutmadı ama altına nemlendiricimi mutlaka sürüyorum. Dudak çizgilerime dolmadı fakat yemek yedikten sonra hafif dudak kenarlarıma taşma yaptı (artık nasıl yemek yiyorsasm) :) ama kolayca düzeltebildim.  
Kısacası fiyatına göre çok beğendiğim bir ürün oldu. Kesinlikle diğer renklerine de bakacağım. Ben Watsons'dan 14,5 tl ye aldım. Fırsatınız olursa mutlaka bir göz atın derim.
Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgilerimle...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder