7 Mart 2015 Cumartesi

The Balm Meet Matt(e) Nude Far Paleti İncelemesi

Merhaba herkese,
Bugün sizlerle çok sevdiğim The Balm markasının Meet Matt(e) Nude paleti hakkında bir payaşımda bulunmak istiyorum. Bu markanın daha önce buradaki yazımda allıklarını ve şuradaki yazımda da renkli nemlendiricisi hakkında paylaşımlarda bulunmuştum. Biraz geç keşfettiğim bir marka olmasına rağmen kullandığım tüm ürünlerini çok seviyorum ve Gratis mağazaları ne zaman indirim yapsa mutlaka gidip bir ürününü daha alıyorum diyebilirim. Şu an elimde 3 veya 4 tane paleti var sanırım (nude tude, nude dude, meet matte ve adını hatırlamadığım bir minik paleti daha). Evet çokca tozutuyorlar ama bence renk verme performanslarına ve kalıcılıklarına göre birçok markanın benim için önündeler. Yani onca para döktüğüm Urban Decay markasının Naked paletlerinin de tozutmasının The Balm'dan geri kalır yanı yok ama bütçemi sarsma konusunda The Balm'ın çok çok üstündeler:)
Gelelim bugünkü yazımıza..



Ben bu palete bayılıyorummm!!! Hepsi mat 9 fardan oluşuyor ve hepsi birbirinden kullanışlı diyebilirim.
Üst sıradan başlamak gerekirse;
Matt Johnson: Füme rengi
Matt Garcia: Acı kahve
Matt Malloy: Opak beyaz

Orta sıradaki renkler;
Matt Rosen: Orta kahve (hafif küllü)
Matt Wood: Çok koyu kahve
Matt Singh: Soğuk şeftali

En alt sıradaki renkler;
Matt Abdul: Gri
Matt Lombardi: Krem rengi
Matt Hung: Eflatun-mor karışımı bir gri

Bu paleti hem gündelik makyajım hem de gece makyajım için çok rahat kullanabiliyorum. Paletin gramajı da 25,5 gr yani kolay kolay bitecek bir palet değil:)
Eğer dışarıdaysam, örneğin iş yerinde makyaj yapacaksam, bana tek başına bu palet neredeyse tüm makyajım için yeterli oluyor. Matt Singh rengini çok seviyorum. Hem göz makyajımda kullanıyorum hem de yanımda allık yoksa allık yerine de kullanabiliyorum. Matt Malloy rengini kaş altlarıma ve göz pınarlarıma uyguluyorum. Matt Lombardi rengini tüm göz kapağıma baz olarak uyguluyorum. Matt Wood ve Matt Johnson renklerini kirpik diplerime eyeliner gibi uyguluyorum. Diğer renkleri ise gölgelendirme ve derinlik katmak için kullanıyorum. Kısacası hemen hemen her rengin hakkını vermeye çalışıyorum.
Başta da belirttiğim gibi renk yoğunluğunu (pigmentasyonu) ve kalıcılığını çok başarılı buluyorum The Balm ürünlerinin. Bu palette de beni yanıltmadı. Sabah yaptığım makyaj akşama kadar gözümde duruyor.
Elbette bu paletinde en kötü yanı tüm The Balm paletler gibi fazlaca tozutması. Paletin ambalajı da tipik The Balm formunda, açınca kocaman bir ayna çıkıyor karşınıza ve çok sevimli bir formda ama tozutması maalesef ambalajın da çok kirlenmesine sebep oluyor. Temizlenmesi zor olduğu için paleti açınca maalesef ilk zamanlardaki o güzel görünümden eser kalmıyor. Pis. kirli. karmaşık görünüyor. Yine de o görünüme değecek bir performansı var. Üstelik Gratis'lerde indirimde yakalarsanız bu paletin fiyatı 50tl civarında.
Gelelim bu paletle yapılan doğal bir makyaj örneğine:)


Çok severek kullandığım bu palete bir şans verin derim. Hatta indirimde yakalarsanız havada kapın bence:)
Umarım keyifle okuduğunuz, faydalı bir yazı olmuştur. Yorum ve önerilerinizi bekliyorum.
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder