24 Aralık 2014 Çarşamba

DDF BLEMISH FOAMING CLEANSER (KÖPÜK TEMİZLEYİCİ)

Merhaba,
          Uzun bir hafta sonu ayrılığından sonra yeni bir yazı ile karşınızdayım. Bugün sizlere birçok ürününü kullandığım DDF markasının köpük yüz temizleyicisini anlatacağım. 


            DDF  dermo kozmetik bir marka olarak biliniyor. Peki ürüne geçmeden önce biraz dermo kozmetik ne demek? bunun hakkında konuşalım. Birçoğunuzun bu konuda benden bilgili olduğuna eminim ama ben yine de yeni başlayanlar için biraz bahsetmek istiyorum.

            Dermo kozmetik ürünler, cilt sağlığı için kullanılan, belli bir cilt probleminin giderilmesine yardımcı olan ( örneğin akne, cilt kuruluğu, aşırı cilt hassasiyeti...vs), içeriğinde aktif maddeler bulunan ( örneğin salisik, glikolik, alfa hidroksi asitler veya niacinamid, retinol..vs), jel, krem veya serum şeklinde topikal (cilde sürülerek) uygulanan cilt bakım ürünleridir. Dermo kozmetik ürünler ilaç değildir, ancak ilaç sanayindeki gibi formülize edilen, güçlü içeriğe sahip, benzer tesislerde üretilen, bilimsel dermatolojik testleri ilaç sanayine yakın olan ve cilt kusurlarını kapatmayı değil gidermeyi hedefleyen ürünlerdir. Evet kısaca dermo kozmetiğin tanımı bu:)

             

Şimdi gelelim DDF'in köpük temizleyicisine. (Hemen minik bir marka bilgilendirmesi; DDF New
York'lu bir dermotolog tarafından üretilen, 5 ana cilt problemini hedefleyen bir markadır. 1- Erken yaşlanma, 2- İnce çizgiler ve kırışıklıklar 3-Hassas cilt 4- Akneye eğilimli cilt 5-Aşırı renk bozukluğu görülen cilt. DDF markası 2007 yılında Procter & Gamble Beauty & Grooming'in bir parçası olmuştur. Bu sayede hem daha fazla imkana sahip olmuş hem de daha da ünlenmiştir.)



Lafı çok uzattığımın farkındayım ama birçok ürününü kullandığım bu firmayla ilgili sizlere detaylı bilgi vermek istedim. Artık yorumuma geçiyorum merak etmeyin. Bu kadar bilgi verdiğime göre bu ürünü sevmedim demeyeceğimi hepiniz anlamışsınızdır:) Ben bu temizleyiciye bayılıyorum. Cilt tipimi bir kez daha söylemem gerekirse yağlıya dönük karma cildim var kendi haline bırakırsam. Ancak kullandığım ürünler sayesinde cildim normal cilde dönüştü diyebilirim. Her ne kadar bu

temizleyici sivilceler için geliştirilmiş olsa da sivilceyi 1 günde yok etme mucizesine sahip değil (Böyle bir ürün varsa Allah aşkına bana da söyleyin). Mavi sıvı şeklindeki bu temizleyici elinize sıktığınızda beyaz köpük halini alıyor. 1 veya 2 pompa tüm yüzünüze yetiyor. Düzenli kullanımda cildinizi berraklaştırıyor ve sivilce oluşumunu azaltıyor. Ben 3 senedir kullanıyorum. Kış aylarında cildim yaza göre daha kuru olduğu için sadece akşamları makyajımı temizledikten sonra kullanmak bana yetiyor. Diğer zamanlarda ise sabah akşam günde 2 kere kullanıyorum. Akşam kullandığımda DDF Revolve 400X cilt bakım cihazının fırça aparatıyla kullanıyorum. Cildi asla tahriş etmiyor, kızartmıyor. (Kişiden kişiye değişebilir, en azından benim ve çevremde kullandığını bildiğim insanlar için geçerli bir durum diyebilirim) Cildinizin temizlenip hava aldığını hissediyorsunuz. Ayrıca bu ürünü cildinize sürüp 5 dakika bekletip sonra yıkayabileceğiniz bir maske olarak da kullanabilirsiniz. Denemenizi kesinlikle önereceğim bir ürün diyebilirim. Bu ürünü eczanelerden veya internetten temin edebilirsiniz. DDF güzel kampanyalar yapan bir firma. Ben en son aldığımda 3 al 2 öde kampanyası vardı. Stoklayarak aldım. şimdi 2. kutumu kullanıyorum. Bitsin yine stoklayarak alacağım.
www.dermoeczanem.com'da fiyatı 90.78tl. Ürünü incelemek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.
Ürünün İçeriği:Salicylic Acid (1%), Other: Water, Ammonium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Propylene Glycol, Triethanolamine, Cocamide Dea, Phenoxyethanol, Methylparaben, Allantoin, Azelaic Acid, DMDM Hydantoin, Citric Acid, Disodium EDTA, Fragrance, Propylparaben, Commiphora Myrrha Extract, Hydrastis Canadensis (Golden Seal) Extract, Propylene Glycol (And) Water (And) Trifolium Pratense (Clover) Flower Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Symphytum Officinale Extract, Echinacea Angustifolia Extract, Panthenol, Blue 1

Umarım bu yazımın sizlere faydası olur.
Sevgilerimle...

6 yorum:

  1. Bugün bir yazı okudum, Procter&Gamble DDF'i Designer Parfum'e satmış. Bu durumda yukarıda firmayla ilgili verdiğim bilgilerde düzeltme olması gerekir:)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba iki gün bu ürün ile yüzümü yıkayıp sensilis gece kremi ile nemlendirdim.Maalesef bu sabah şişmiş alerjik bir yüz ile uyandım. Şimdi ikisini birlikte kullanmaktan mı yoksa sadece bir tanesi nedeniyle mi alerji olduğumu araştırıyorum. Henüz bir bilgi edinemedim. Sizin ya da okuyucularınızın böyle bir deneyimi oldu mu?

    Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:) Öncelikle sensilis nemlendirici hakkında bir bilgim olmadığını söylemem gerekir. Ancak ddf ile ilgili başıma geçen mayıs onca yıl kullandıktan sonra bir olay geldi:) Yıllardır kullanmama rağmen yüzümde alerjik reaksyona yol açtığını düşünüyorum, bir sabah yüzümde kırmızı şişlikler vardı ( sivilce değil). Hangi üründen kaynaklandığını tespit etmek elbette kolay değil ama eczacım her şeyi kesti, ddf biraz daha agresif ( kuvvetli) bir ürün olduğu için yerine bioderma temizleyiciyi önerdiler doktorumla birlikte. 1 ay sonra tekrar ddf e dondum bir sıkıntı olmadı. Gerçi şimdi temizleyicimi değiştirdim ama uzun lafın kısası hangi üründen olduğunu söyleyemem ama belki ddf i kesip sensilis i test edebilirsiniz:)

      Sil
  3. merhaba, yazı için teşekkürler. gerçekten ddf ile ilgili çok güzel bilgiler mevcut değerlendirmeye aldım bile ☺

    YanıtlaSil
  4. ben tesekkur ederim, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Nerde bulabilirim ddf köpük yıllardır kullanıyorum ama bulamıyorum

    YanıtlaSil