28 Aralık 2014 Pazar

Flormar Makyaj'la Tanışmam 1

Merhaba,

Bugün sizlerle ojelerini çok yakından bildiğim (bildiğimiz) ama makyaj ürünleriyle yeni tanıştığım Flormar markası hakkında paylaşımda bulunmak istiyorum.
Birçok blogda Flormar makyaj ürünleriyle ilgili bir şeyler okuyunca merak edip 2 hafta önce internetten bir kaç ürününü aldım. Fiyatları çok uygun olduğu için eğer ürünlerden memnun kalırsam herkese uygun fiyatlı bir öneride bulunabilirim diye düşündüm. İyi ki de almışım çok beğendiğim şeyler oldu:)

Ben alışverişimi internet üzerinden yaptım. Alışverişim 75 tl'yi geçtiği için Flormar mini fırça setini de hediye ettiler. Bildiğim kadarıyla 31 Aralık'a kadar yapılan alışverişlerde bu kampanya devam ediyor.
Gelelim ürünlerle ilgili yorumlarıma. Önce isterseniz pek sevmediğim ürünlerle başlayayım. 
Esmer tenli biri olduğum için kaşlarım ve kirpiklerim koyu renk. Çok fazla kaş ürünü kullanmama Eyebrow Fixator Mascara. Şeffaf jel şeklinde fırçalı kaş maskarası olan bu ürünün kullanımı çok kolay. Kaşınızı hem tarıyor hem de sabitliyor. Diğer ürünse Eyebrow Primer. Bu üründe kalem jel şeklinde, sürümü yumuşak ve kolay. Kalemi kaşlarıma sürüp bir kaş fırçasıyla tarıyorum ve kurumasını bekliyorum. Bu iki ürünü de ilk uyguladığımda çok memnun kalıp ne kadar güzel boşuna o kadar parayı başka markalara vermeme (normalde Dior kullanıyorum) gerek yok diye düşündüm. Ta ki ürünleri daha uzun saatler kullanmam gerekene kadar. Haftanın belli günleri çok uzun saatler dışarıda olduğumu söylemeliyim. Özellikle perşembe, cumartesi, pazar işimin en yoğun olduğu günler. Bu günlerde sabah 6.30'da oğlumla uyanıp hazırlanıp evden çıkıyoruz. Onu anneannesine bırakıp, mümkünse kuaföre gidip öğlene doğru işte oluyorum ve eve dönüşüm akşam 20.00-21.00'ı buluyor. Dolayısıyla benim kullandığım makyaj malzemelerinden birinci beklentim, akmaması, topaklanmaması, dağılmaması oluyor. Kısa vadede çok güzel sonuç veren bu iki ürün benim yoğun günlerime dayanamadı maalesef:( Akşama doğru aynaya bir baktım ki benim kaşlar beyazlamış. Jeller topaklanmış beyaz beyaz kaşımın üstünde oturuyor. Temizlemesi de bi dert oldu ki sormayın gitsin. Sonuçta benim için bir hayal kırıklığı oldu, ben mi yanlış kullandım yoksa gerçekten bu kadar uzun saate mi dayanamadılar bilemiyorum ama sonuçta ben bunları kullanılmayanlar köşesine ayırdım.
gerek kalmıyor. Kaşlarımı tarayıp sabitleyecek bir ürün kafi geliyor normalde. Alışveriş yaparken kaşlarımı sabitleyecek iki ürün aldım Flormar'dan. Biri yandaki fotoğrafta solda bulunan
En sevdiğim ürünlerden birine geçiyorum şimdi. Lip Balm spf15 watermelon balm. Bunu alışveriş sepetine atarken kış geldi nasılsa fazla dudak nemlendiricisi göz çıkartmaz diye atmıştım. Çok bir beklentim yoktu ama bayıldım. Hatta öyle ki bu rengi kalkar belki diye stoklamayı bile düşünüyorum. Dudak nemlendiricisi olarak normal bir ürün. Nemlendirmesi iyi ama dudağa verdiği renk bence mükemmel. Benim bugüne kadar en en sevdiğim dudak ürünüm Dior'un Lıp Glow Color Reviver Balm'ı. Dudakların için ruj dahil tek bir ürün hakkın var deseler kesin bunu seçerim. Ayrıntılı yazısını mutlaka yazacağım. Neden Dior'a atladım çünkü Flormar'ın bu dudak nemlendiricisi bana onu anımsattı. Aynılar diyemem ama dudakta ki duruşu onu anımsatıyor. Mis gibi karpuz kokuyor ve sürümü de çok kolay. Hepinize (renk kişiden kişiye değişebilir) kesinlikle önerebileceğim bir ürün, fiyatı da 9,50 tl.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Dudağımdaki duruşu da böyle, belli belirsiz bir pembelik:) (Fotoğraf kalitesi için özür dilerim yine de duruşunu görün istedim)





Diğer ürünleri de bir sonraki yazımda ele alacağım. Lütfen yorumlarınızı benimle paylaşın. Umarım keyif aldığınız bir yazı olmuştur. Hepinize mutlu Pazar'lar diliyorum.


Sevgilerimle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder