25 Aralık 2014 Perşembe

The Balm Shelter Renkli Nemlendirici

          Tekrar merhaba herkese:)
 Bugün sizlerle paylaşacağım yazı The Balm'ın renkli nemlendiricisi (tinted moisturizer)  üzerine olacak. Ürün hakkındaki yorumlarıma geçmeden önce renkli nemlendiriciler hakkında ufak bir bilgi paylaşmak istiyorum. Ben bu ürünü geçenlerde yeniden aldım ve Gratis'teki satış görevlisinin yaptığı hatadan dolayı bu açıklamayı yapma ihtiyacı duydum. Satış görevlisi arkadaşımız The Balm Shelter'ın BB krem olduğunu söyledi. Çok uzun vaktim olmadığı için orada açıklayamadım ancak buradan yeni başlayanlar için biraz bilgi vermek istiyorum.
          Renkli nemlendiriciler (tinted  moisturizer) adından da anlaşılabileceği gibi hafif renk veren nemlendirici kremlerdir. Fondötenler kadar kapatıcılığa sahip değillerdir ve daha hafif yapılı kremlerdir. Asıl hedefleri yüzü nemlendirirken aydınlatmaktır. Genelde renkli nemlendiricilerin içinde düşük güneş koruma faktörü bulunur. Ancak BB krem özelliklerinin hepsini taşımazlar. BB kremlerin en önemli özellikleri anti-aging ve cilt beyazlaştırma etkisine sahip olmalarıdır ki bu da renkli nemlendiricilerde bulamayacağınız özelliklerdir. BB kremler fondötene daha yakın kapatıcılık sağlarlar ve daha yüksek güneş korumasına sahiptirler. BB kremlerin çok fazla renk seçeneği yokken renkli nemlendiricilerin çoğu markada daha geniş renk seçeneği bulunur. Kısacası birbirlerinden hem işlev hem de içerik olarak farklıdırlar.


          Gelelim The Balm'ın renkli nemlendiricisi The Balm Shelter'a:) Makyaj yapmak istemiyorsam ve cildime bir aydınlık katmak istiyorsam veya çok hafif bir makyaj ugulamak istiyorsam kullandığım bir ürün. Benim daha çok kışın kullanmayı tercih ettiğim bir ürün. Kışın soğuk havalarda cildim göreceli olarak daha kuru olduğu için daha rahat kullanıyorum. Yaz aylarında cildimde çok parlama yaptığı için yağ oranını daha dengeleyecek ürünler tercih ediyorum. Sürümü çok kolay ve hafif bir ürün. Mat bitişli olmadığından yağlı ciltler için çok uygun değil ama benim gibi karma ciltlerin dahi kullanabileceğine inandığım güzel bir ürün. Az kapatıcılığı olsa da yüzdeki kırmızılıkları ve küçük sorunları doğal bir şekilde örtüyor. Cilde sürüldüğünde ciltle bütünleşip sanki kendi cildiniz parlak ve daha pürüzsüzmüş gibi duruyor. Bir önemli avantajıda renk seçeneğinin çok olması. Çok açık tenlilerden çok koyu tenlilere kadar herkesin rahatlıkla kendi cilt rengini yakalayabileceği renk seçeneği sunuyor. Ehh bunların yanında güneş koruma faktörüde olunca şahane bir ürün çıkıyor ortaya:))
          Bu ürünü Gratislerden temin edebilirsiniz, hele de indirimde yakalarsanız depolayarak alın derim:))
       
 Umarım verdiğim bilgiler işinize yaramıştır.





PS: Yandaki üç ürün benim yüzümde hafif bir renk istediğimde günlük olarak kullandığım ürünler:)



Sevgilerimle...
          

3 yorum:

  1. Bir de cc kremler hakkında kısa bir açıklama yazar mısınız

    YanıtlaSil
  2. CC kremlerin açılımı renk düzeltici (color correcting veya color control) olarak geçiyor. Adından da anlaşılabileceği gibi birinci amacı cilt yüzeyindeki renk eşitsizliğini ve kızarıklıklarını gidermek. Daha ince bir yapısı olduğu iddia ediliyor (ben kullanmadığım için kişisel bir deneyimim yok). BB kremlerin gelişmiş versyonu olarak lanse ediliyor.

    YanıtlaSil