16 Aralık 2014 Salı

Merhaba

Merhaba Herkese,

Bu yazim bir merhaba dunya yazisi olacak ve neden bir blog tutmaya kalkistigimi sizlerle paylasacagim. Daha once bir minik blog deneyimim olmustu. Bazi yazilarimi, siirlerimi paylasmistim. Annemin hep dedigi gibi ben 100 metre kosucusu oldugum icin maratona katilamiyorum:) Kisa sure sonra yaptigim isi yarida birakiyorum. Umarim bu sefer daha uzun soluklu bir is cikarabilirim.
Peki neler yazacagim burada? Makyaj, kozmetik, yeme-icme, tiyatro, sinema, muzik, bebeklere ozel deneyimlerim ( yeni anne sayilirim, 10 aylik bir oglum var) yani kendi dunyamda ne varsa size sunabilecegim. Bu blogu olusturmamda en buyuk etki diger blog yazarlari oldu. 35 yasimdayim ve belki de 5 yasimdan beri ( ilk once annemin malzemelerini kira kira baslamistim) kozmetik ve makyaj urunlerine merakliyim. Universitede makyaja basladigimdan beri cevremde bu isten en iyi anlayan kisi olarak boburlenip dururdum. Bir uzmandan baska kimsenin beni biseye ikna etmesi mumkun degildi. Ama simdi sunu soyleyebilirim ki bu blog yazarlarinin profosyonel hayatinda ne yaptigini bilmeden, yaptigi yorumlari dikkate aldigimi fark ettim. Yani aciklamam gerekirse meslegi makeup artist mi degil mi bilmiyorum ama yine de benim icin onlar kadar faydali oldugu konular oldu diyebilirim. Son 1 yildir makyajdan, kozmetikten epey uzak kalmistim ( malum bebek olunca biraz zor oluyor:)) Bu bloglar sayesinde acigi kapattim diyebilirim. Buradan da kendilerine tesekkur ederim.
Boylece belki benim de yazdiklarim birilerinin isine yarar diyerek yazmaya karar verdim.
Herkese tekrar kocaman bir merhaba:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder