19 Aralık 2014 Cuma

La Prairie Cilt Bakım Ürünlerim 2

Sizlere bu hafta La Prairie cilt bakım ürünlerimden bahsedeceğimi söylemiştim. İşlerimin yoğunluğu başlamadan bugün diğer iki ürünün de yorumunu yapmaya calışacağım.
İlk olarak La Prairie Marine Biology Tonic'le başlayacağım.

Bu tonik bence kullandığım en ilginç ürün. Öncelikle üzülerek içeriğinin çok da temiz olmadığını söylemem gerekir. Birçoğunuzun kesinlikle tercih etmeyeceği alkol gibi maddelere sahip. Şimdi ürünün ilginç yanına gelirsek:  ilk sürdüğünüzde alkolün etkisiyle cildinizde hafif bir ferahlama,
zaman zaman az bir yanma oluşuyor. Hemen ardından cildinize yağ sürmüşsünüz gibi bir hisse kapılıyorsunuz ve yanma hissi hemen geçiyor. Aradan 5 dakika geçince ise nemlenmiş kadife gibi bir cilde sahip oluyorsunuz. Bu ürün çok net bir iz bırakıyor insanda. Ya nefret ediyorsunuz ya da çok seviyorsunuz. Ben çok sevenlerdenim. Bu benim 3. kutum, sanırım 5 yıldır filan kullanıyorum. Ama (bir ama var) ben bu ürünü günlük cilt bakımı rutinimde kullanmıyorum çünkü cildime hergün alkollü bir ürün sürmek istemiyorum. Cildim sivilcelenmeye müsait, t bölgesi yağlı, karma bir cilt. 20'li yaşlarımda clinique no:2 tonik kullanıyordum, biliyorsunuz o da alkol içeren bir tonik. Yaşla beraber tercihlerde değişti;) Bu toniği haftada 3 kere kullanıyorum, böylelikle hem cildimin alkol limitini aşmamış oluyorum hem de yağlanmayı bir şekilde kontrol etmiş oluyorum. Geceleri Marine Biology kullandığım zaman nemlendiriciye ihtiyaç duymuyorum. Üstüne serum uygulayıp gece rutinimi sonlandırıyorum. Bu toniği de Tekin Acar'lardan veya Beymen'den temin edebilirsiniz. Buradan ürüne ulaşabilirsiniz. Fiyatı 255tl.



Gelelim son La Prairie cilt bakım ürünüme. Anti Aging Emulsion SPF 30. Her şeyden önce 30 güneş koruma faktörü içeren bir nemlendirici sizi iki işten kurtarıyor. Ayrı bir güneş kremi kullanmama gerek kalmıyor. Ürün normalden az yağlı ciltler için ideal bir ürün. Yağlı ciltlerin çok kolay tolere edebileceğini sanmıyorum. Pahalı bir ürün ancak bir pompası bile benim hektaar hektaar yüzüme yetiyor:) Dolayısıyla uzun ömürlü bir ürün. Cildimde akşama doğru maalesef (özellikle t bölgemde) hafif bir yağlanma yapıyor o yüzden gün içinde yağlanmayı kontrol edecek ürünler ( pudra veya makyaj yapmadıysam matlastırıcı mendil) kullanmam gerekebiliyor. Anti aging özelliği ile ilgili yorum yapabileceğim bir kırışıklığım henüz oluşmadığından bu konuda yeterli bir deneyimim yok. 4 senedir kullanıyorum bu ürünü ve yeni bir kırışıklık yok diyebilirim;) Sonuç olarak sevdiğim bir ürün, vazgeçebilir miyim? Evet spf 30 içeren daha iyi bir ürünle karşılaşırsam vazgeçebilirim. Ürünün fiyatı 510 tl. Buradan ürünü temin edebilirsiniz. 

Umarım işinize yarayan bilgiler paylaşabilmişimdir. Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgilerimle İyi Geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder