29 Aralık 2014 Pazartesi

Flormar Makyaj'la Tanışmam 2

Merhaba,
Bugün sizlerle dünkü Flormar yazımın ikinci bölümünü paylaşacağım. Bugün lafı hiç uzatmadan ürünler hakkındaki görüşlerime geçiyorum. İlk ürünüm 5'li far paleti. Bendeki 008 Dance of Sepia rengi.
Öncelikle farın yumuşaklığından bahsetmem gerekirse orta düzey diyebilirim. Ne yumuşacık bir far ne de çok sert bir yapısı var. Renklere gelince, ilk üç renk mat açıktan koyuya doğru giden renkler. Fotoğrafta yukarıdan aşağıya bej, açık pembe ve açık mürdüm diyebileceğim mat farlar. Renk tonlarını sevdim özellikle doğal makyajda mürdümü hafif uygularsanız güzel sonuç vereceği düşüncesindeyim.Paletteki dördüncü far metalik bir far. Simli değil kelimenin tam anlamıyla metalik bizon rengi. Elime renkleri cildimde görmeniz için uyguladığım (swatch dememek için uğraştım ama cümleye bak:) ) fotoğrafta olduğundan daha parlak çıkmış. En sevdiğim rengi bu oldu. Paletteki en son far yine mat koyu renkli olan far, çok fazla kullanacağım bir far değil ama koyu makyajı sık yapanlar için uygun olabilir.
Bu far paletini fiyatıyla kıyaslarsam gayet başarılı buldum. Yaptığım uygulamada tozutma yapmadı,
gün içinde çok dağılmada yapmadı göz çevresinde. Kalıcılığı ise beklediğimden iyiydi diyebilirim. (Benim uygun fiyatlı makyajda favorim Kiko'dur. Ülkemizde Kiko markası olmadığı için çok üzgünüm ama bu paletin de iş göreceğini düşünüyorum.) Paletin fiyatı 18,75 tl.


Gelelim aldığım son ürüne, Flormar'ın makyaj sabitleyicisi, Make-Up Fix Spray. Ürün basınçlı sprey şeklinde hazırlanmış. Ben makyaj sabitleyici olarak Kryolan ve Mac kullanıyorum. Mac basınçlı sprey değil daha sıvı bir ürün, Kryolan ise saç spreyi gibi kullanımı olan bir ürün. Bu anlamda Flormar Kryolan'a daha çok benziyor. Makyaj sabitleyiciliği Kryolan kadar değil ama Mac'le aynı hatta biraz daha iyi olabilir (Maalesef Mac Fix+ ben de makyajı Kryolan gibi sabitlemiyor ama doğal parlaklık vermesini çok seviyorum). Ben gündelik kullanım için iyi buldum. Sabitleme özelliği kişiden kişiye değişir mi bilmem ama bence bu fiyata denenebilecek bir ürün. Ürünün fiyatı 14,50tl.


Tüm bu alışverişime hediye olarak bir de fırça seti geldi. Bir önceki yazımda da paylaştığım gibi 75 tl üzeri alışverişlerinize yanda gördüğünüz fırça setini hediye
ediyorlar. Bu kampanya 31 Aralık'ta bitiyor yanılmıyorsam. Fırçaları henüz kullanamadım. İlk bakışta bu minik fırçalar gayet yumuşaklar, yıkandıktan sonra dökülme, sertleşme yaparlar mı bilemiyorum. Bu arada ben makyaj fırçalarımı kısa süre önce yeniledim. Çok uzun zamandır kullanıyordum bir elden geçirdim. Bazılarını verdim, bazılarını attım. Artık hiç Mac fırçam yok mesela. (bu alışveriş sinyali mi ki acaba:) ) Fırçalarımın çoğu Real Techniques. Bunun dışında Sigma, Kiko, İnglot kullanıyorum genelde. Eğer bu mini fırçalar dökülüp saçılmazlarsa seyahat ve çanta içi için ideal olurlar gibi geliyor bana.

Umarım yazımı okumaktan keyif almışsınızdır. Lütfen yorumlarınızı benimle paylaşın.

Sevgilerimle...
                                            

1 yorum:

  1. Özellikle biz öğrenciler için ürünün fiyati birinci özellikte flormarda bunlardan biri :))))

    YanıtlaSil