28 Şubat 2015 Cumartesi

Wet n Wild

Herkese mutlu hafta sonları:))

Geçtiğimiz hafta içi bloguma yazı yükleyemedim ama hafta sonu demeden (yoğun çalışsam da) bu açığımı kapatmaya çalışacağım. Bugün kısa bir paylaşım da olsa birçok kişinin dilinden düşürmediği çok uygun fiyatlı, performansı da fiyatına göre çok çok iyi olan Wet n Wild far paletlerinden birinden bahsedeceğim.
Wet n Wild markasının The Naked Truth isimli bu far paleti 5 tane fardan oluşuyor ve renkler kahve, krem, bej tonlarından oluşuyor.
Aldığımdan beri o kadar severek kullanıyorum ki neden hala başka paletlerini de almadığımı inanın ben de bilmiyorum. Yandaki fotoğrafta renklerin üzerindeki yazılar silindiği için ben açıklamaya çalışacağım.
Fotoğraftaki sağ üst köşede bulunan mat krem rengi farı baz olarak kullanabiliyorsunuz. Eğer isterseniz sadece göz kapağınızın rengini eşitleyip hiç makyaj yapmadığınızda da çok rahat kullanabilirsiniz, ben bazen sadece tüm göz kapağıma uygulayıp, rimel de sürmeden kullanıyorum. Hemen bu krem renginin altında bulunan iki fardan en sağdaki daha açık renk olan sedefli vizon rengi bir far. Bu farı ben bazen geçiş rengi olarak kullanıyorum, bazen de göz kapağımın katlanma bölgesine kadar olan bölümüne tamamen uyguluyorum. Vizon renginin hemen yanında koyu, acı kahve bir far var. Bu farı siz isterseniz belirgin gölge yapmada kullanabilirsiniz, ben daha çok kirpik diplerime uyguluyorum ve gerçekten çok güzel sonuç alıyorum. En altta uzunlamasına görünen renk katlanma bölgesine uygulanan hafif simli bronz kahve rengi. Son olarak en solda bulunan kaş altına uygulanan hafif bir ışıltı ve hoş bir aydınlık veren sedefli, ışıltılı soğuk bir bej rengi. Ben bu paleti özellikle günlük kullanım için çok başarılı buldum. Çok fazla pigmentli olmadıkları için çok simli simli, parlak parlak da durmuyorlar gözde.

Elimle uyguladığımda gelen renkler yukarıdaki gibi. Elbette ki tendeki duruşu kişiden kişiye değişiyor, 
Şimdi bu renklerle yaptığım makyaja bakalım, sizler de beğenecek misiniz?





Ben çok severek kullanıyorum bu paleti. Wet n Wild markasının diğer paletlerine de mutlaka bir şans vereceğim. Bu ürünü dilerseniz Gratis'lerden bulabilirsiniz. Ben aldığımda fiyatı 17-18tl bir şeydi sanırım.
Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
Sevgilerimle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder