9 Nisan 2015 Perşembe

Dirty Works Berry Berry Detox Maske Yorumum

Herkese buz gibi bir nisan gününden merhaba,

Anlaşılan o ki bu sene baharı göremeyeceğiz. Kapalı, bunaltıcı, kasvetli bu havada ben de pek de
memnun kalmadığım bir üründen bahsetmek istiyorum sizlere. Bir Gratis alışverişimde gözüme çarpmıştı, denemek için almıştım ama çok sevdiğim söylenemez. Neden mi bahsediyorum, Dirty Works markasının berry berry detoks maskesinden. Yaban mersini ekstrası içeren bir kil maskesi. Dirty Works'ün ambalajlarını çok şirin buluyorum. Mavi tüp bir ambalajı var, kullanımı gayet alışık olduğumuz gibi kolay.

Gelelim benim en sevmediğim özelliğine. Şişesinde ürünü koklayınca çok güzel yaban mersini koksa da maalesef ben maske yaparken bu kokuyu sürekli duymaktan hiç hoşlanmadım. Yaban mersini kokusunu sevmeme ve koku hassasiyetim olmamasına rağmen beni rahatsız etti. İç bayıcı bir kokusu var ve maske kuruyana kadar fenalık geçirdim diyebilirim.

Maske olarak da çok beğenmedim. Yani yüzümü çok temizlenmiş ve arınmış hissetmedim. Yine de şunu söyleyebilirim ki birçok kil maskesine oranla cildimi daha az gerdi ve daha az kuruttu. Sanırım hassas ciltlerde sorun çıkaracak bir ürün değil. 

Yukarıdaki fotoğrafta ilk sürüldüğü halini alttaki fotoğrafta ise 10 dakika bekletip kurumuş halini görebilirisiniz

Sadece bir kere kullandığım için uzun vadeli sonuçlarını gözlemleme şansım olmadı maalesef. Kokusu rahatsız etmeseydi yine şans verip deneyeceğim bir ürün olurdu ama sanırım bir daha kullanamayacağım.
Ben Gratis'ten 14,5 tl gibi bir rakama almıştım yanılmıyorsam. Eğer sizin de koku hassasiyetiniz varsa bence farklı bir ürünü deneyin. Ben hem kokusu rahatsız etmeyen, hem de daha etkili temizlediğine inandığım diğer maskelerle hayatıma devam edeceğim.
Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Bu ürünü kullananlarınız var mı? Sizler neler düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı ve düşüncelerinizi bekliyorum.
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder