15 Nisan 2015 Çarşamba

Le Blanc de Chanel Aydınlatıcı Baz Yorumum

Günaaaydıın:)
Bugün sizlere çok severek kullandığım Chanel'in Le Blanc bazından bahsedeceğim.


Kullandığım en güzel aydınlatıcı baz diyebilirim bu ürün için. Öncelikle ambalajından bahsetmem gerekirse 30ml'lik cam bir şişede geliyor. Çok şükür artık pompalı:) Daha önceki şişenin pompası yoktu ve her ne kadar yanında spatulamsı bir şey olsa da bence pek kullanışlı değildi. Bu haliyle kullanımı epey kolaylaşmış. Bir pompa benim tüm yüzüme yeterli geliyor.




Ben bu bazı neden bu kadar çok seviyorum, hem de esmer tenli olmama rağmen? Öncelikle alışık olduğumuz diğer aydınlatıcı bazlar gibi asla ışıltı, sim..vs içermiyor. Bu yüzden cildinize bir kozmetik ürünü sürmüşsünüz havası yaratmıyor. Daha çok hani bazı sabahlar çok güzel pürüzsüz, daha aydınlık görünür ya cildimiz. Hani yüzüne nur inmiş deriz ya:D İşte öyle bir hava yaratıyor. Asla bir parlaklık beklemeyin bu üründen daha ziyade duru bir cilt yaratıyor. Benim de bu kadar sevmemin temel nedeni bu işte.
Ürün oldukça akışkan sıvı bir yapıda. Birçok baz gibi silikon içermiyor. Akışkan olması kolay ve homojen dağıtılmasına da olanak sağlıyor. 


Bir başka kullanım alanı da yazlık fondötenlerimi kışın kullanma olanağı tanıması. Yani cildime nispeten daha koyu olan fondötenleri bu bazla karıştırıp rengini açabiliyorum.




Ben kalıcılığından da son derece memnunum. Özellikle tek başına bunu kullandığım zamanlar etkisi 5-6 saat sürüyor. Fondötenin kalıcılığını artırma noktasında pek iddialı konuşamayacağım. 
Kısacası ayıla bayıla kullandığım bir ürün. Sephora'ya bir yolunuz düştüğünde en azından inceleyip, denemenizi öneririm. Yanlış hatırlamıyorsam ürünün fiyatı 150tl civarındaydı. 
Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Aranızda bu ürünü kullananlar var mı? Varsa siz ne düşünüyorsunuz? Paylaşırsanız sevinirim, yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgilerimle..



2 yorum:

  1. Mac strobe cream e benziyor gibi geldi yorumunuzda...onu denedinizmi acaba☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok:) hiç alakaları yok diyebilirim. Mac strobe cream içinde ışıltılar olan nemlendirici bir krem. yapılarıda farklı. Mac strobe krem formunda Le Blanc de Chanel ise daha akışkan ve içinde hiç ışıltı yok. Mac Strobe Cream'i de daha önceden yazmıştım okumak isterseniz eğer http://ozgete.blogspot.com.tr/2015/02/mac-strobe-cream-incelemesi.html burdan ulaşabilirsiniz. Le Blanc de Chanel sanki ten renginizi bir tık açıyor gibi düşünün ve aynı zamanda cildinizi daha da pürüzsüzleştiriyor:))

      Sil