26 Nisan 2015 Pazar

Kiko ıslak ve kuru kullanılabilen far no:227 (Water eyeshadow no:227) yorumum

Herkese mutlu pazarlar,
Kiko serimize bugün de devam ediyoruz. Elimdeki ürünler kim bilir ne zaman biter:) Bugünkü paylaşımım water eyeshadow diye geçen ıslak ve kuru kullanıma uygun far üzerine olacak. Bendeki numarası 227 Light Taupe.

Farla ilgili yorumlarıma geçmeden önce şu taupe rengini bir açıklığa kavuşturalım. Genelde yabancı terim kullanmamaya veya kullanıyorsam Türkçe açıklamasını yapmaya özen göstersem de bazı noktalarda gerçekten tıkanıyorum. Taupe rengi de bunlardan biri. Taupe'un türkçe anlamı köstebek; köstebek derisi rengi, kahverengimsi gri renk. Boz kahverengi diye de tanımlayanlar var. Ben genelde boz kahverengi diye tanımlıyorum ama kahverengimsi gri renk tanımı da epey hoşuma gitti:)
Evet gelelim farımıza. Siyah, sade bir ambalajı olan farın görünüşü çok orijinal. Parmak izi şeklinde yapmışlar. Ben kullandığım için epey gitti şekli ama internetten arattığınızda şeklini görebilirsiniz. Ambalajının içinde minik bir aynası da mevcut, oldukça kullanışlı yani.


Farın yapısına geçecek olursak yumuşacık diyebilirim. ıslak kullanıldığında çok güzel sabitleniyor ve uzun süre kalıcılığını koruyor. Bendeki açık bir ton olduğu için tüm göz kapağıma uyguluyorum ve tüm gün beni çok güzel idare ediyor.
Rengine gelecek olursak açık boz kahverengi diye adlandırılan bu renk bence içinde çok açık leylak rengi barındırıyor. Bu rengi ben kendi tenimdeki duruşuna göre adlandıracak olsaydım çok açık soğuk, gri-leylak rengi diye tanımlardım:) İçinde sim barındırmayan ancak parlak bitişli bir far. 
Bu farı göz kapaklarım dışında aynı zamanda elmacık kemiklerimin üstüne aydınlık vermek amacıyla da kullanıyorum. Özellikle sıcak tonlarda bir allık uyguladıysam, soğuk tonlu bir aydınlatmayla kontrast yaratmayı seviyorum.


Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder