12 Nisan 2015 Pazar

Estee Lauder Pure Color Crystal Ruj Yorumum

Herkese mutlu pazarlar,
Bugün sizlere Estee Lauder markasına ait pure color crystal serisinin bir rujundan bahsedeceğim. Bendeki artık bitmekte olan, uzun zamandır makyaj koleksiyonumun içinde bulunan 307 crystal orchid rengi (ama sanırım renkler değişmiş).
Ben Estee Lauder'in rujlarını çok seviyorum. Cilt bakım ürünleri cildimde alerji yapsa da makyaj ürünlerinden çok memnunum (ten ürünlerini kullanmıyorum yine de).  Her şey bir yana rujları harika kokuyor:) Koku takıntısı olan biri değilim ama yine de bu rujların kokularına bayılıyorum.
Rujun yapısına gelecek olursak yumuşacık, dudağı asla kurutmayan, parlak bitişli bir ürün. Sürümü çok kolay, dudak kalemi uygulama ihtiyacı hissetmiyorum kullanırken. Kalıcılığı orta diyebilirim. İçinde çok minik ışıltıları olan bir ruj. Ruja baktığınız zaman epeyce koyu renkte mor, pembe (hatta kızıl bile denebilir) yansımalı bir ruj görüyorsunuz.


Ancak ruju uyguladığınız zaman daha farklı bir sonuç elde ediyorsunuz. Bence rengini tam anlamak için mutlaka elinizin üstüne uygulamanız gerekir. Rujun kendisinde net bir şekilde görülen morluk sürüldüğünde kayboluyor. İçindeki minik ışıltılarda asla göze batmıyor.


Benim çok severek kullandığım bir ruj. Dediğim gibi Estee Lauder'in rujlarına kesinlikle şans vermenizi öneririm. Önümüzdeki günlerde Estee Lauder'in elimdeki diğer rujuyla ilgili de paylaşımda bulunacağım. Bu serinin fiyatı markanın internet sitesinde 87 tl gibi bir fiyata satılıyor. Dilerseniz burayı tıklayarak ürünleri inceleyip, satın alabilirsiniz.
Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
Sevgilerimle...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder