11 Nisan 2015 Cumartesi

Rimmel London Brow This Way Kaş Maskarası Yorumum

Cumartesi gününden herkese merhaba,

Bugün yine Rimmel London markasına ait bir ürün hakkında paylaşımda bulunacağım. Bu sefer bir kaş ürünü hakkında yorumlarımı ileteceğim, Brow This Way isimli kaş maskarası.
Bendeki rengi koyu kahverengi (dark brown). Aslında renkli bir ürün almayı düşünmüyordum ama bunu görünce bir deneyeyim dedim. Benim amacım kaşlarımı doldurmak veya renklendirmekten çok sabitlemek.


Fırçası küçük bir koni şeklinde. Kaşa uygulaması gayet kolay. Ben renkli kaş ürünleri konusunda epeyce acemi olduğum için haldur huldur sürüp kaşımın üzerine maskara izleri bırakıyorum ama hemen bir makyaj temizleme çubuğu ile silip durumu kurtarıyorum.



Kalıcılığı bende orta düzeyde diyebilirim. Yani sabahın köründe sürdüğümde akşama kadar kalmıyor ama 5-6 saat sabit tutuyor. Fiyatına göre gayet güzel bir ürün. Watsons'dan 12,99 tl gibi bir fiyata almıştım. Sizde kaşlarınızı sabitleyecek bir ürün arayışındaysanız bu uygun fiyatlı ürüne bir şans verebilirsiniz. 
Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Aranızda bu ürünü kullananlar varsa, yorumlarını paylaşırsa çok mutlu olurum. Hepinize keyifli hafta sonları diliyorum.
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder