10 Nisan 2015 Cuma

Rimmel London Lasting Finish 1000 kisses lip tint yorumum

Herkese yeniden merhaba,

Bugün sizlere Rimmel London markasına ait kalıcı rujlarından Lasting Finish 1000 Kisses Lip Tint'inden bahsedeceğim.


Bendeki rengi 410 Infinite plum. Adında plum (morluk) geçsede benim dudaklarımda daha çok kopkoyu bir bordo gibi duruyor ama sizlerle rujların artık  bileğimdeki rengini paylaşacağım. Kendi dudak rengim koyu olduğu için renk konusunda sizleri yanlış yönlendirmek istemiyorum. Bu rujda bileğimde vişne çürüğü gibi durdu.
Ürünün ambalajını pek sevmiyorum, ucuz ve basit görünse de çantamda açılıp sağa sola bulaşmadı. Çoğu kalıcı ruj gibi çift taraflı bir ürün. Bir tarafında renk veren, kalıcı ruj kısımı diğer tarafta da dudak nemlendiricisi (lip balm) bulunuyor.


Renk veren kısımı gazlı kalemlerin ucuna benziyor. Evet tam tabiri ile keçeli kalem ucu:) Tabi bu formdaki bir kalemi dudaklarınıza uygulamanız gayet kolay oluyor ancak yarattığı his de aynen gazlı boyalarla dudağınızı boyuyormuşsunuz hissi. Bu histen pek de hoşlandığımı söyleyemeyeceğim. Kalemin diğer ucu da tipik, sıradan mini mini bir boy dudak nemlendiricisi. 

Kalıcılığına gelecek olursak maalesef Loreal'in kalıcı rujları gibi saatlerce dudakta sabit kalmıyorlar. En azından benim dudaklarımda 2 saat içinde sadece dış köşelerinde ilk sürüldüğü şeklini koruyor. Dudağın ortasına doğru geldikçe rengi değişiyor. Gerçi böylece bu senenin modası olan ombre, degrade ruj görünümüne hiç çaba göstermeden ulaşmış oluyorum:))) Yazının başında da dediğim gibi sizlerle bileğimdeki rengini paylaşıyorum ki dudağımın koyu rengi yanlış algılamalara sebep olmasın diye. 

Sonuç olarak rengini çok sevmiş olsam da bir daha almayı düşünmüyorum. Sizler yine de denemek isterseniz Rimmel Londan ürünlerine Watsons'lardan ulaşabilirsiniz. 
Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Aranızda kullananlar var mı? Yorumlarınız bekliyorum.
Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder