2 Ocak 2015 Cuma

Zakia's Ghassoul Kil Maskesi ( Zakia's Moroccan Ghassoul Clay Mask)

Merhaba,
       Öncelikle hepinizin yeni yılı kutlu olsun, mutlu, umutlu, huzurlu ve en önemlisi sağlıklı olsun:)
Sizlere biraz Amerika'da yaşayan çok yakın dostum Yasin'den bahsetmek istiyorum, üniversitedeki dahi arkadaşım. Biraz reklamını yapmış olayım, Bilkent İşletmeyi burslu kazanıp, bölüm üçüncüsü olarak mezun olan bu zeka küpüm Standford üniversitesine MBA yapmaya gitti yıllar geçti maalesef hala dönmedi. Evlenince döner diyordum, yok evlendi Hüsne'yi de götürdü iyi mi. Hüsne'de doktor dahiliye uzmanı, şimdi NewYork'a taşındılar çok yoğun çalışıyorlar, kaç senedir yılda 1 kere görüyorum onları:( Burada da kulaklarını çınlatmak istedim onların. Sizleri çok seviyorum:* 
       Şimdi siz bu kız yine uçtu bize ne bundan diyeceksiniz, hemen bağlıyorum konuyu:) Geçen ay Yasin beni aradı bu sene yılbaşında 5 gün iznim var, Hüsne çalışıyor Türkiye'ye geliyorum dedi. Ayy çok güzel bana da uğrayacaksın değil mi derken lafı ağzıma tıktı, yok İzmir'e annemin yanına gideceğim, Ankara'ya gelemeyeceğim dedi. Ehh bozuldum tabii, ee bunun neresi heyecanlı! Buradan istediğin bir şey var mı dedi, amaan ne isteyim diyecektim ki, boş bavulla geliyorum demesin mi. İşte o an gözümde havai fişekler patladı:) Ne alsam ne alsam diye panik atak geçirirken Amazon'un altını üstüne getirdim. 31 Aralık'ta da Amerika'dan aldıklarım elime ulaştı. 
       Bu yılın ilk yazısı da Amerika'dan sipariş ettiğim bir maske hakkındaki ilk izlenimlerimle ilgili olacak. 


       Kendi siparişlerimi tamamladıktan sonra oğlumla eşimede hediye alayım dedim ve başladım araştırmaya. Eşime hediye seçerken Özgee ne yaptın sen bu kadar krem, makyaj malzemesi mi olur demesin diye, ona da cilt bakım ürünleri almaya karar verdim ( cin fikirli Özge). Bu arada Zakia's markasını bir yerlerden duymuştum, tamamen doğal içerikli bir marka olduğunu biliyordum. Bunun dedim kil maskesini alayım kocacığımada beraber uygularız diye düşündüm. Yeni yıla temiz bir ciltle başlayalım diye maskeyi dün uyguladık.



       Ben hayatımda ilk defa bu kadar güçlü bir kil maskesi uyguladım. Toz halinde gelen bu ürünü, suyla kıvamlaştırıp yüzünüze uyguluyorsunuz. Ben bir güzel maskeyi hazırlayıp ikimizin de yüzüne güzelce sürdüm. 5 dakika sonra cildim gerilmeye ve çok hafif yanmaya başladı. Normalde maskeyi 20 dk tutsak yeterliydi ama biz vay bu ne, ayy güldürme çok canım acıyor filan diye lafa dalınca heralde bir 40 dakika geçti. Gerçekten de mimik yaptığınızda korkunç canınız acıyor ve yüzünüz geriliyor. Rahatsız edici bir yanı olduğunu itiraf etmeliyim. Gerçi bunun sebebi bizim biraz fazla oyalanmamızda olabilir, bunu ikinci uygulamada anlarız. Artık ikimizde yüzümüzdeki histen korkup doğru banyolara koştuk. Bir telaş maskeyi çıkardım. Aaa bi de aynaya baktım ki kıpkırmızı olmuşum. Maskeyi sürdüğüm yerler kayağa gitmişimde yanmışım gibi kızarmış. Hemen maskenin kutusuna sarıldım acaba benim araştırdığımdan farklı bir içerik mi var diye ama yoo tek bir içerik var; Ghassoul kili. (Ghassoul veya Rhassoul kili Fas'da Atlas Dağlarında bulunan mineralli bir kil. Wikipedia'da yazana göre 8. yüzyıldan beri kullanılan bir cilt bakım ürünü.) Bu kızarıklığı bir kenara koyarsam ilk defa bir kil maskesi ilk ve tek kullanımda burnumdaki siyah noktaları temizlemişti. Gerçekten muhteşem bir performansla karşılaşmıştım. Ama bu kızarıklık ne olacak diye yazıyı yazmak için bu sabahı bekledim.


       Sabah kalkar kalkmaz aynaya koştum ve ta taa kızarıklık gitmiş tertemiz bir cildim vardı. Daha önceki yazılarımda en muhteşem maskenin La Prairie cellular 3 minute  peel olduğunu söylemiştim ya ( buradan yazıya ulaşabilirsiniz) fiyatı ve temiz içeriği ile bence bu maske benim hayatımın maskesi olacak. (Tabii birkaç kullanımdan sonra kesin kararım ortaya çıkar.)
       Eğer Amerika'dan alışveriş yapma fırsatınız varsa ve çok çok hassas bir cildiniz yoksa ne olur bu maskeye bir şans verin. Ben Amazon'dan indirimde 12$ gibi komik bir rakama aldım. Zakia's ın ürünlerini kendi web sitelerinden burayı tıklayarakda inceleyebilirsiniz.
Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı ve fikirlerinizi bekliyorum.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder