11 Şubat 2015 Çarşamba

Benefit Cabana Glama Set İncelemesi

Merhabalar,

Bugün sizlerle birkaç ay önce aldığım Benefit Cabana makyaj seti ile ilgili düşüncelerimi paylaşacağım. Bol fotoğraflı, nispeten az yazılı bir paylaşım olacak bu sefer:)



Benefit'in bu setinin içinde kind a gorgeous fondöten (medium rengi), hoola bronz pudra, posietint, 3'lü far paleti, bir adet far aplikatörü, 1 adet de bronz pudra için mini fırçası var.


Setin içinden çıkan Kind a Gorgeous fondöteni denedim ama sanırım ben artık sıvı veya krem fondötenlere o kadar alıştım ki bu kadar katı fondöten kullanmak beni pek memnun etmedi. Yine de fikir sahibi olmak için denedim. En kolay uygulama nemli süngerle oluyor sanırım, en azından ben öyle yaptım. Mat bitişli bir fondöten ama bu ara gripten kuruyan burun kenarlarıma birikme yaptı ve daha çok ortaya çıkardı. Orta kapatıcılıkta diyebilirim. Katı bir fondöten olmasına rağmen yüzde ağırlık yapmıyor.
Setin içinden çıkan 3'lü far seti çok doğal tonlarda ama hepsi parlak. Yukarıdaki fotoğrafta en üstte görünen renk pembe-şeftali tonlarında (peach fizz), hemen altındaki bronz, sütlü kahve gibi bir renk (bronze buzz), en alttaki ise orta kahverengi (Cocoa Pizazz). Renk yoğunluğu (pigmentasyonu) çok güzel, hafif tozutuyorlar ama dert edilecek gibi değil. Çok severek kullanıyorum, çok doğal makyaj yapabiliyorsunuz.


Gelelim posietint ve hoola bronz pudraya. Posietint maalesef buradaki küçük boyunda hiç kullanışlı değil. Minicik aplikatöre ürün alıp da dudağınıza süreceksiniz diye kendinizi paralıyorsunuz. Ben dudağımda bu kadar zorlanınca yanağımda hiç denemedim. Posietint ürün olarak değerlendirmem gerekirse normal boyunu alacağım bir ürün diyebilirim, evdeki birkaç ürünün bitmesini bekliyorum.
Hoola çok aklımın kaldığı ama size şuradaki yazımda bahsettiğim bronz pudralarmın fazlalığı yüzünden kendime almama sözü verdiğim meşhur bronz pudra. Aaaa şu işe bakın ki setin içinden çıktı:) Üzerine fazla yorum yapmayacağım zaten hepinizin bildiği bir pudra fakat şu minik fırçadan bahsetmeden yapamayacağım. Başta ben bunu neye kullanabilirim ki diye burun kıvırdığım bu fırçayı şimdi bayıla bayıla burun kenarıma kontur yapmak için kullanıyorum.
Şimdi gelelim bu setle yapılan göz makyajına:) Bence çok doğal, uzaktan bakıldığında teninizle bütünleşmiş gibi bir makyaj yapabiliyorsunuz. İsterseniz benim yaptığım makyaja ek olarak eyeliner uygulayarak biraz daha belirginleştirebilirsiniz ama ben bu halini tercih ediyorum.
Flaşlı çekimde
Flaşsız çekim



Flaşsız Çekim


Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı ve düşüncelerinizi bekliyorum.

Sevgilerimle...

  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder