22 Şubat 2015 Pazar

Benefit They're Real Push-Up Liner İncelemesi

Pazar gününden herkese merhaba,

Bugün sizlere Benefit markasının çok meşhur olan ürününden bahsedeceğim. They're real push-up liner isimli eyelinerı.


Bu yazıyı çok uzun tutmamaya çalışacağım, o yüzden hemen konuya giriyorum. Şaşırmayın ama ben çok zor anlaşabildim bu eyelinerla. Yani o kadar yüksek beklentiyle almıştım ki hayal kırıklığına
uğradım başta. Okuduğum tüm yorumlarda ve çevremdeki herkesten muhteşem bir ürün olduğunu, eyeliner hiç çekemeyen insanların bile çok kolay kullandığını duyunca koşa koşa gittim aldım. Ben de eyeliner çekme konusunda dünyanın en başarılı kişisi değilimdir, elim nasıl alıştıysa öyle idare ediyorum diyebilirim. Bu ürünün çok kolay olacağına kendimi öylesine inandırmıştım ki ilk başlarda gerçekten hayal kırıklığı yaşadım. Mesela bence normal jel eyelinerlara göre (daha doğru söylem bendeki klasik jel eyelinerlara göre) yapısı biraz daha kuru. Çok oyalanırsam kuruyor ve üstünden tekrar geçerken soyuluyor. Eğer hızlı davranmazsam aralarda da boşluklar kalıyor ve işim iyice zorlaşıyor. Başlarda en sık karşılaştığım problem bu oldu. Sonra kalınlığını ayarlamakta çok güçlük çektim, özellikle gözümün iç kesimine doğru inceltmem gerekirken aynı kalınlıkta çok
çirkin bir çizgiyle karşılaşıyordum hep. Belki de yılların el alışkanlığını kırmam zaman aldı diyebiliriz ama yine de aklınızda bulunsun bu yorumlar. Aylar sonra şimdi şimdi elim alıştı diyebilirim. Rengi simsiyah ve mat. Kuru yapısının aslında en büyük faydası çizgi çizgi olup gözünüzün üst kısımına doğru çok fazla yayılmıyor. Çabuk sabitleniyor ve gün içinde gözünüzde akma yapmadan kalıyor.

Ürün kesik uçlu, çevirmeli kalem şeklinde tasarlanmış. Alttan çevirdikçe eyeliner kesik uçlu kalemin ortasından çıkıyor. kesik ucu süngerimsi bir yapıya sahip. Bir yandan bu sünger yapı sürüşünüzü kolaylaştırırken, öte yandan da sürdüğünüzü silebiliyor, dikkat edilmesi gerek.
Son olarak da gözdeki duruşu şu şekilde:



Özetlemek gerekirse birkaç ay içinde elim alıştı, şimdi gayet mutluyuz kendisiyle. Simsiyah mat duruşunu çok seviyorum. Sephora'dan o zaman 99tl ye almıştım yanılmıyorsam ama bir daha alır mıyım sorusunun cevabından emin değilim. Sanırım bugün bitse gidip almam ama bitirene kadar fikrim değişir mi bilemiyorum. Aranızda kullananlar varsa sizlerin de yorumunu gerçekten merak ediyorum, belki başlardaki zorlanmam benim beceriksizliğimden kaynaklanıyordur:)

Umarım işinze yarayan bilgilerin olduğu, keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur.

Sevgilerimle...

1 yorum:

  1. Bu ürünü yeni kullanmaya başladım.Matlığını ben de beğendim;ara sıra ucunda birikme oluyor kullanma hatamdan olabilir...

    YanıtlaSil