10 Şubat 2015 Salı

Lancome Effacernes Long Tenue Kapatıcı İncelemesi

Herkese Merhaba,

Hala kapatıcılarla ilgili yazdığıma ben bile inanamıyorum:) Stoklama huyumun ne boyutlarda olduğunu hep beraber görmüş olduk sanırım:)
Bugün Lancome'un Effacernes Long Tenue hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım. Öncelikle bu kapatıcıyla ciddi bir mazim olduğunu söylemeliyim. Yıllardır makyaj çantamda bulunan bu ürünü çok severek kullandığımı da belirtmeliyim. Stoktaki son ürünün de bitmesine birkaç kullanım kaldı. Ben stokladığım ve bitirdikçe açtığım için elimde hala 04 Beige Rose var. Sanırım Lancome artık bu rengini üretmiyor. Şu an piyasada iki rengi var 01 Beige Pastel ve 02 Beige Sable. Yeniden almak istesem de bulamayacağım bir ürün artık.
Hemen ürünün yapısına geçeyim. İnce yapıda, yüzde ağırlık yapmayan bir kapatıcı. Kapatıcılığını yeterli bulsam da bende kalıcılığı maalesef tüm gün yetecek kadar olmuyor. 15ml olan ürünü neredeyse 1 yılda bitiriyorsunuz ki üzerinde 6 ay kullanımı önerilmesine rağmen. Fırça ile uygulamada kapatıcılık biraz azalıyor, yüzük parmağı ile uygulama en iyi sonucu veriyor bence. Benim çizgilerime birçok ürün gibi bu da doluyor, mutlaka pudra ile sabitlemem gerekiyor. Çok kurutan bir ürün değil, nemlendirmesini orta buluyorum. Duruşu da çok mat değil, verdiği aydınlığı çok seviyorum. Doğal bir bitişi olduğunu düşünüyorum.
Hiçbir ürün kullanılmamış hali

Lancome Effacernes Long Tenue uygulanmış hali


Gördüğünüz gibi ciltteki duruşu gayet doğal ve güzel. Peki ben bir daha bu ürünü alır mıyım? Sanırım yıllardır süren beraberliğimiz bu tüpün de bitmesi ile sona erecek. Birincisi zaten piyasada artık bu rengi yok. Belki 02 numarası renk olarak bana uyabilir denemedim ama yine de elimdeki kapatıcılardan daha memnun kaldıklarım olduğu için yeniden almayı en azından şimdilik düşünmüyorum. MAC Pro Longwear kapatıcım, çok güzel sabitlenmesi ve renk seçeneğinin fazla olması nedeniyle (her ne kadar Lancome daha iyi nem verse de) benim için daha tercih edeceğim bir ürün.

Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Yorum ve önerilerinizi bekliyorum.
Sevgilerimle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder