12 Şubat 2015 Perşembe

Estee lauder pure color eye shadow duo incelemesi ve sevgililer günü göz makyajı önerisi:)

Cuma gününden herkese merhaba,

Birçoğunuzda hem haftayı bitirmenin mutluluğu (benim için iki yoğun iş günü daha var) hem de yarının sevgililer günü olmasının heyecanı var eminim. Ben de bugünkü yazımı iki sene önce düğün makyajımda kullanırım belki diye aldığım, uzun zamandır unuttuğum ama bu senenin renginin marsala olmasıyla tekrar elime aldığım Estee Lauder'in bu far paleti üzerine yazmaya karar verdim. Hem de bu paletle kendi sevgililer günü göz makyajımı yaptım. Maalesef bu rengini (12 raisin yani üzüm) artık bulamıyoruz ama yapacağım yorumlar markanın bu serisindeki diğer renkler içinde geçerli olduğu için belki sizin de ilginizi çekebilir.


Yüksek kalite ve fiyatlı (high end) bir markadan isteyeceğim her şeyi veriyor bu palet bana. 
Birincisi, gayet şık, dayanıklı, klas bir ambalajı var. 


İkincisi, renkleri muhteşem. Soldaki şeftalimsi açık pembe tonlarında parlak bir renk, sağdaki ise koyu bordo-mürdüm arası bir renk.



Renk yoğunlukları (pigmentasyonları) çok iyi, hemen renk veriyorlar, kolay dağıtılıyorlar, kalıcılar. 
Ehh daha ne olsun:) Bana sorarsanız fiyatını hak eden bir ürün. Şu anda da bildiğim kadarıyla bu serinin 6 farklı ikili paleti bulunuyor; Moons, Waves, Vanilla Pods, Amethyts, Cobblestones ve Khakis. İlgilenenler şurayı tıklayarak Estee Lauder'in web sitesinden inceleyebilirler.

Gelelim benim sevgililer günü makyaj önerime:)




Bu paleti kullanarak yaptığım bir makyaj, eyeliner yerine koyu farı fırçamı MAC fix plus'la ıslatarak kullandım.


Son olarak da (şu anda tam hatırlayamadım ama ya Gratis'ten ya da Watsons'dan aldığım) takma kirpikleri taktım.



Umarım hem sizlere de bir makyaj fikri vermiştir hem de keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Düşüncelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgilerimle...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder