20 Şubat 2015 Cuma

O.P.I Avoplex Tırnak Eti Yağı ve Sally Hansen Miracle Cure Tırnak Güçlendirici İncelemesi

Merhaba,
Aslında bu yazımı da iki gün önce yayınlayacaktım ancak bir anda internetim kesildi, arıza nedeniyle de iki gün boyunca internetsiz kaldım. Cep telefonumu modem olarak kullanmayı denedim ancak 3G çekmediği için  başarılı olamadım. Bu yüzden maalesef iki günlük gecikmeyle okuyacaksınız:)
Bugünün yazısı tırnaklar üzerine tanıtacağım iki ürün üzerine olacak. Bunlardan biri tırnak eti yağı bir diğeri ise tırnak güçlendirici cila.
Tırnak etlerim ve tırnaklarım çok problemli olduğu için evimde birçok markanın tırnak eti yağını, tırnak maskesini, tırnak peelingini, tırnak güçlendiriciyi, tırnak eti gidericiyi bulabilirsiniz:) Tırnaklarım çok zayıf ve kat kat soyuluyorken; tırnak etlerimde çok kuru ve hemen tırtık tırtık olup tırnak kenarlarıma birikiyor. Bu yüzden tırnaklarımla daha fazla ilgilenmem gerekiyor.
İlk olarak O.P.I'nin Avoplex tırnak eti yağından bahsetmek istiyorum. Bu ürün üç kere Allure En İyi Güzellik Ürünleri Ödülü (2008,2009,2010) almış bir ürün olmasına rağmen ben kendisiyle geçen sene tanıştım. Nereden aldığımı hatırlayamadığım için bitince aramaya başladım ve tabii hemen Sephora'da buldum kendisini. (fiyatı 25tl.)



Bu ürünün benim kullandığım diğer tırnak eti yağlarından temel iki farkı var. Birincisi ambalajı, elimdeki diğer yağlar genelde oje şişesi içinde, oje fırçasıyla tırnak etlerine uygulanan ürünler olmasına karşın O.P.I Avoplex to go bir tüp içerisinde, kendiliğinden fırça aplikatörüyle geliyor. Bu da kullanımını oldukça kolaylaştırıyor. Gerçi ilk kullandığımda elimi ayarlayamayıp yarım tüpü tırnağıma fışkırtmıştım ama daha sonra elim alıştı:) Bu anlamda ilk kullanışta eliniz alışana kadar biraz zorlanabilirsiniz ve gereğinden fazla ürünü sıkabilirsiniz ama zamanla en uygun miktarı ayarlayabiliyorsunuz. Bu ambalajı sayesinde ben bunu gün içinde dışarıdayken veya işteyken de çok rahat uygulayabiliyorum. Oje formatında olanları ise evdeyken daha rahat uygulayabiliyorum.
Diğer bir özelliği ise diğer tırnak eti yağlarıma göre daha koyu bir kıvamda olması. Daha ziyade jele yakın bir yapısı var. Bu da tüm elinize bulaşmasını önlüyor ürünün. Ayrıca kesinlikle yapış yapış bir his bırakmıyor ama sonuçta etlerinize yağ sürüyorsunuz:) İçeriğindeki özellikle avokado yağı, üzüm çekirdeği yağı, susam yağı ve ayçekirdeği yağı ile tırnakları çok iyi beslemeyi vaat eden bir ürün. Açıkçası benim tırnak etlerim çok kuru olduğu için bana her ürün kullanmadığım halinden daha iyi geliyor. Bendeki etkisini soracak olursanız asla günde 1 defa kullanmak yeterli olmuyor benim için ama bu her ürün için geçerli. Bu yüzden O.P.I'nin bu ürünü çantaya atıp çıkmalık ve gün içinde tekrar uygulanabilir olduğu için benim favorim.

İkinci ürünüm ise Sally Hansen markasına ait Miracle Cure tırnak güçlendirici. Bu markanın pek çok farklı ürününü kullanan biri olarak (özellikle oje tipi yağını mutlaka evde hep bulunduruyorum), Miracle Cure ürününü henüz bir iki hafta önce keşfettim. Yukarıda da bahsettiğim gibi tırnaklarım çok güçsüz ve kat kat ayrılmalar oluyor. Bunu engellemek için ojelerin altına mutlaka güçlendirici baz uygulasamda son dönemlerde bu da fayda etmemeye başlamıştı ve elimdeki ürünler yetersiz kalmıştı. Sephora'dan arkadaşıma doğumgünü hediyesi alırken bu minik şişe dikkatimi çekti ve bunu da deneyeyim diye aldım.(fiyatı 44tl) Kutusunda 3 gün içinde  %50 daha güçlü tırnaklar vaat eden bu ürün benim tırnaklarımda gerçekten de söylediğini gerçekleştirdi. 3 gün içinde ayrılmalar durdu. Tırnaklarım ince kağıt halinden tırnak kalınlığına yaklaştı. Gerçekten de benim tırnaklarıma mucize bir bakım yaptı diyebilirim. Hala ojemin altına baz olarak veya bazen sadece bu ürünü parlatıcı olarak kullanıyorum.


Tırnak kırılmalarını da önlediğini ve tırnağın esnekliğini artırdığını ileri süren firmanın bu konudaki başarısını tam bilemiyorum. Ben bu ara tırnaklarımı kısa sevdiğim için çok uzatmak gibi bir isteğim olmadı, dolayısıyla kırılıp kırılmadığını test edemedim ama tekrar tekrar söylüyorum kat kat tırnağımın soyulmasını engelledi ki elimdeki birçok ürün bunu başaramadı. Eğer sizin de böyle bir probleminiz varsa mutlaka bir şans verin. Dilerim benim kaldığım kadar memnun kalırsınız.

Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Yorum ve önerilerinizi bekliyorum.
Sevgilerimle...











4 yorum:

  1. Tırnaklarım da soyulmalar var işe yarayacak bi ürün arıyodum çok teşekkürler (: bloğuma beklerim bu arada yeniyim :) ceyceyilemakyaj.blogspot.com.tr (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok işe yaradı, umarım sende de aynı etkiyi yaratır. 3 günlük bir üst üste uygulaması var, onu mutlaka oje kullanmadan uygulamanı öneriririm. Ben de yeniyim blog işlerinde, sana da hayırlı olsun mutlaka okuyacağım:)

      Sil
  2. Merhaba çok güzel bir yazı olmuş, bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil