10 Şubat 2015 Salı

Benefit Fake Up Concealer İncelemsi

Haftanın ikinci gününden herkese merhaba,

Bugün sizlere birkaç aydır kullandığım Benefit markasına ait Fake Up Kapatıcı isimli üründen bahsedeceğim. İşin açıkçası bu ürüne kapatıcı demeye pek dilim varmıyor:) Benim için göz altlarıma
uyguladığım renkli nemlendirici oldu diyebilirim.
Yazısını yazdığım her ürünün ambalajından bahsetmiyorum ama bu gerçekten insanda sahip olma duygusu yaratan çok şirin bir ambalaja sahip. Gümüş renkli, pembe desenli bir ruj ambalajını sevmeyecek çok az kişi vardır sanırım:)
Benefit Cosmetics markası bu ürünü tanımlarken ''ultra-doğal'' bir görünüm verdiğini söylemiş ki ben de katılıyorum çünkü kapatıcı özelliği çok fazla olmadığı için ve nemlendirerek kapattığı için kalıp gibi durma ihtimali yok. Kendi göz altlarınızın daha nemlenmiş, daha aydınlık bir halini size sunuyor ama koyu halkalarınızı ve morluklarınızı kapatmakta iddia ettikleri kadar başarılı bulmadım maalesef. Yorgun olduğum, uykumu alamadığım günlerde maalesef yetersiz kalıyor.
Nemlendirme özelliğine gelirsek, bu konuda kullandığım en iyi nemlendirici göz altı makyaj ürünü diyebilirim. İçerisinde E vitamini ve elma çekirdeği ekstresi bulunan cilt bakımınıza da yardımcı bir makyaj ürünü. Her ne kadar nemlendirme özelliğini sevmiş olsam da fazla kremsi yapısından korkmuyor değilim. Yani her gün düzenli kullansam göz altlarımda minik yağ kesecikleri oluşturacakmış hissi verdiği için çok sık kullanmaya çekiniyorum.


Ruj formunda olan ürün dairesel iki katmandan oluşuyor. Dış katmanı nemlendirici özelliğini taşıyan, (lip balm görünümünde ve dokusunda) şeffaf jelimsi bir yapıda iken iç katmanı renk veren kremsi kapatıcı diyebilirim. Uygulaması oldukça pratik bir ürün, göz altlarınıza doğrudan sürüp elinizle yediriyorsunuz. Ben fırça veya sünger kullanma ihtiyacı hissetmiyorum. Bendeki rengi 02 medium, bunun dışında iki rengi daha mevcut; 01 light ve 03 deep renkleri.
Peki ben bu ürünü nasıl kullanıyorum? Açıkçası çok iyi nem ama az kapatıcılık vermesi benim bu ürünü detaylı makyaj yaptığımda kullanmamı engelliyor. Daha çok eğer makyaj yapmayacaksam veya sadece BB krem kullanacaksam ve sabah göz kremimi süreli birkaç saat geçmişse ve ben yeniden nemlendirme ihtiyacı duyuyorsam o zaman Benefit Fake Up uyguluyorum. Eğer nemlendiricinizin üstüne kısa bir süre sonra uygularsanız, çok kuru bir cildiniz yoksa sizi rahatsız edebilir.
Hiçbir ürün kullanılmamış hali





Gördüğünüz gibi daha iyi nemlenmiş ve aydınlanmış bir görünüm elde ediyorsunuz.
Bu ürünü bir daha alır mıyım inanın bilmiyorum. Belki oğlum biraz daha büyüyüp, ben gece herkes gibi uyumaya başladığımda, göz altlarımdaki morluklar azaldığında daha çok tercih edeceğim bir ürün olur. Eğer kuru cilde sahipseniz ve göz altlarınızda kapatacak çok bir şeyim yok diyorsanız, daha nemli, daha aydınlık bir duruş için bu ürünü tercih edebilirsiniz.
Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder