31 Ocak 2015 Cumartesi

The Balm allıklarım: FratBoy ve Hot Mama

Merhaba herkese,

Bugünkü yazımı bence dünyada hak ettiği değeri tam bulamamış ama son dönemlerde özellikle ülkemizdeki kullanıcılarını epeyce memnun etmiş ve popüler olmuş The Balm markasının allıklarına ayırdım. Çok da eski mazisi olmayan bir marka aslında The Balm. Marissa Shipman tarafından 2004'de kurulmuş bu firmanın temel felsefesi ise 5 dakikada güzellik. Benim de son dönemde bir hayli ilgimi çeken bir marka oldu diyebilirim. Özellikle allık, aydınlatıcılarını ve renkli nemlendicilerini çok başarılı buldum. Farları da çok tozutmasına rağmen sınıfı geçti diyebilirim benim için. Şuradaki yazımda aynı markanın renkli nemlendiricisi olan The Balm Shelter ile ilgili detaylı düşüncelerimi okuyabilirsiniz. İlerleyen günlerde bende bulunan diğer ürünleriyle de ilgili yazılar paylaşmayı düşünüyorum.

Bugünün konuklarına geçecek olursak, allıklar: Frat Boy ve Hot Mama!


Frat Boy mercan renginde, şeftali barındıran pembe tonunda bir allık. The balm allıklarının en şaşırtıcı tarafı bence fiyatlarına göre verdiği renk yoğunluğu (pigmentasyonu). Pahalı ürünleri, daha uygun fiyatlı ürünlerden ayıran özelliklerden birisidir bu. En azından verdiğimiz paranın hakkını böyle alıyoruz diye kendimizi avuturuz:) Son yıllarda bu ezber bozuluyor sanırım ve bu ezberi bozan firmaların başını da The Balm çekiyor bence çünkü farlarında, bronz ve aydınlatıcı pudralarında da aynı renk yoğunluğunu ve kalıcılığını görebiliyorsunuz. Frat Boy'a dönecek olursak mat bir allık olduğu için benim hemen hemen her makyajımla uyum sağlıyor. Kalıcılığı da iyi sayılır. Bende zaten hiçbir toz allık akşama kadar durmuyor yenilemezsem. İster hafif doğal bir makyajla ister gece makyajıyla uygulamadaki yoğunluğu değiştirerek severek kullanıyorum. Ürünü o kadar az az kullanıyorsunuz ki benimki aylar geçmesine rağmen daha dün alınmış gibi duruyor.


Hot Mama ise içinde pembelik barındıran şeftali tonunda bir allık bence. İçinde hafif ışıltılar var ama bu sim gibi değil de ışık vurunca onu yansıtan mikro tanecikler gibi geldi bana. Sedefli gibi. Kalıcılık, verdiği renk yoğunluğu açısından Frat Boy'la aynı özelliklere sahip o yüzden tekrar etmeyeceğim. Esmerlere de çok yakıştığını düşünüyorum bu allığın.



Sonuç olarak The Balm'ın allıklarını hala denemediyseniz ben bir şans verin derim. Yazmayan, çizmeyen, söylemeyen kalmadı bu allıkları. Ben de geç tanışanlardanım ama inanın verdiğim şansa değdi, üstelik çok uygun fiyata 8,5 gr gibi epey uzun bir süre kullanabileceğiniz ürünler alıyorsunuz. The Balm markasına Gratis'lerden ulaşabilirsiniz. Hele indirimde yakalarsanız sanırım keyfinize diyecek kalmaz:)
Yan yana renk farklılığını daha iyi anlayabilirsiniz.

Fotoğraflarda çok belirgin çıkmasalarda benim yüzümdeki doğal duruşları aşağıdaki gibi:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder