28 Ocak 2015 Çarşamba

Anne adaylarına veya bebek hediyesi alacaklara minik bir tavsiye: Philips AVENT Kombine Buharlı Pişirici ve Blender

Merhaba:)

Bugün benim için oldukça keyifli bir gün. Geçen sene bu saatlerde evde 3 kişi harıl harıl temizlikle uğraşırken akşam doğuma gideceğimi ve hayatımın bu denli değişeceğini bilmiyordum. Bugün oğlumun 1. yaş günü:) 5,5 hafta erken doğum yapmıştım ve herkesin ne kadar şok geçirdiğini dün gibi hatırlıyorum. Doğumdan 3 gün önce doktor kontrolümüz vardı ve bana her şeyin normal olduğunu söyleyip 3 hafta sonrasına randevu verdi. Abdala malum olur derler ya, 6 aylık hamileyken ben söylenmeye başladım. Bu bebeğin hiçbir şeyi yok ne zaman alacağız, ya erken doğarsa ne yapacağız diye ortalığı yıka yıka beşiğini filan aldırmıştım hep. Bu arada ben sık sık suyun geldiğini anlamama ihtimali yok değil mi diye abuk sabuk sorular soruyordum (Bir arkadaşımın başına gelmişti), herkes bana kızım doktor sana sezaryen dedi senin suyun gelmeyecek ki deyip duruyordu. Peki kim haklı çıktı tabi ki ben:) Suyunuz gelince anlamama şansınız yokmuş:)))
Eşim İstanbul'daydı iş için ve ona telefon ettiğimizde doğuma gidiyorum diye bana ''Sen ne yaptığını sanıyorsun?'' diye bağırmıştı. Ona şaka yaptığımızı düşünüp, konferanstan çıkarttığımız için kızmıştı. Ben de tabi onun bana ne yapıyorsun demesine çok bozulmuştum:) Doğuruyorum, ilk uçakla buraya gel dediğimi hatırlıyorum. Ve bir sürü bir sürü daha macera atlattıktan sonra gece 23:10 sularında oğlumu kucağıma almıştım. Anne adaylarına şunu söyleyebilirim ki inanın kucağınıza alana kadar, hamilelikte dahil nasıl bir his olduğunu asla anlayamıyorsunuz. İyi ki doğdun oğlum! :*

Elbette bugünün konusu bu değil. Ben sizlere büyük bir hevesle almayı düşündüğüm ama Yasin ve Hüsne'nin (Zakia's Ghassoul Kil Maskesi yazımdan hatırlarsınız) benden erken davranarak bana doğum hediyesi olarak gönderdiği bir aletten bahsedeceğim.
Ben kutusunu attığım için bu fotoğraf netten alıntıdır.

Philips Avent'in kombine buharlı pişirici ve blenderı. Ne umutlarla paketini parçaladığım, ne kadar heyecanla katı gıdaya geçsek de hemen kullansam diye beklediğim bir üründü. Tüm hayallerim elimde kaldı:(
Oğlum şu an 1 yaşında ve ben bu aleti bir kere bile kullanamadım. Neden mi? Çünkü doktorlar blender kullanılmasını yasaklıyorlar:) Meyveleri cam rende kullanarak rendeliyorsunuz, sebzeleri ise ya çatalla eziyorsunuz ya da süzgeçten geçiriyorsunuz. Zaten biraz büyüyünce taneli bırakıyorsunuz ki çiğnemeyi ve yutmayı öğrensin diye. Eğer sizde katı gıdaya geçince elinizin altında böyle pratik bir ürün olsun diye hevesleniyorsanız boşa hayal kurmayın. Hediye alacaklar da bence bunu daha sonraki yaşlar için bir alternatif olarak görsünler.



Bu aletin beni en cezbeden yanı aynı anda hem buharda pişirip hem de blenderdan geçirebilmesiydi. Aletin üst kısmındaki kulplu haznesinin bir tarafında pişirme aksanı diğer tarafında bıçak kısmı var. Pişirdikten sonra ters çevirip blenderdan geçiriyorsunuz ve tek aletle püreniz, çorbanız, mamanız hazır.

Ben hala kullanabileceğimden umutluyum. Yarın doktor randevumuz var ve artık 1 yaşını doldurduğu için izin isteyeceğim, umarım verir:)

Umarım işinize yarar bu ufak bilgi. Güzel bir gün geçirmeniz dileği ile...

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder