12 Ocak 2015 Pazartesi

Benefit Ooh La Lift İncelemesi, Makyajmidedin Ayşegül'ün ve benim ürünü nasıl kullandığımız:)

Herkese Günaydın,
Başlıktan da anlaşılabileceği gibi bugün Benefit markasının Ooh La Lift adlı ürününden bahsedeceğim.
Ürünle ilgili yazıma geçmeden önce şöyle bir haberim olacak. Geçen hafta evdeyken oturdum Türkiye'deki birçok youtuberı ( Türkçe mealini bilemiyorum) izleme fırsatı buldum. Hepsini çok takdir ediyorum, bazılarını çok beğendim ama makyajmıdedin Ayşegül'de şeytan tüyü buldum diyebilirim. Hem kullandığı ürünlerle, hem de samimi, canlı anlatımıyla hepinizinkini ettiği gibi benim de gönlümü fethetti. Ben de dün kendisiyle iletişime geçerek belli aralıklarla yayınlamış olduğu videoları burada kullanmamın bir sakıncası olup olmadığını sordum. Kendisi çok büyük bir incelikle müsade etti. Yani belli aralıklarla zaten birçoğunuzun önceden izlemiş olduğu videoları (yoksa hala izlemediniz mi? Hııııı!!!) bir daha buradan izleyip anlattığım ürünlerin duruşlarını ve kullanımını hatırlayabilirsiniz.
Gelelim ooh la lift'e. Bugün bu ürünün esmer koyu tenli ve koyu halkaları olan biriyle, açık tenli ve gözaltı göreceli olarak koyu olmayan birinde nasıl durduğunu da kıyaslama şansınız olacak.
Öncelikle ürünün yapısından bahsedelim biraz. Kremsi yapısı olan, pembe alt tonlu, ince yapılı bir ürün. Göz altlarına güzel nem veren ama yine de göz kremi kullanmadan uygulanmaması gereken bir ürün. Bu ürün bir cilt bakımı ürünü değil, sakın üzerini öyle rastgele okuyup bu amaçla almayın. Bu ürün göz altı kapatıcısı da değil:) Peki Allah Allah bu ne yahu? diyorsanız gelin önce makyajmidedin Ayşegül'ün videosunu izleyelim sonra benim paylaştığım fotoğraflarla nasıl bir kullanım alanına sahip olduğunu kendi beynimin yettiği kadar sizlere anlatmaya çalışayım:)




 Sanırım videodan da anlaşıldığı gibi açık tenli, pembe alt tonlu ve göz altı morlukları ve şişkinlikleri çok belirgin olmayan kişilerde gayet güzel sonuçlar veriyor. Peki gelelim bana, ben bu üründen nasıl verim alıyorum?


Solunuzda duran fotoğrafta gözümde hiçbir ürün kullanılmamış bir ciltle, sabah kalktığımdaki şişliklerim ve renk dengesizliklerimle karşınızdayım. Sağ tarafta ise Ayşegül gibi göz altlarımı ooh la lift'le aydınlatmış
haldeyim. Farkı görebiliyor musunuz? Bir anda ışıl ışıl olan göz altlarımı görebiliyor musunuz? İyi, ben göremiyorum:) Belki milimetrik bir farklılık olmuştur ama maalesef ben makyajmidedin Ayşegül kadar şanslı olanlardan değilim. Öyle şipşak, göz altlarım aydınlık ve doğal bir görünüme kavuşturulamıyor. Ürünü daha bol sürersem daha büyük bir faciaya yol açıyorum zaten koyu olan göz altlarımı iyice morartmış oluyorum. Peki madem bu ürünü nasıl kullanıyorum. Artık her yerde sizlere söylenmesinden bıktığınız, koyu göz altlarına teninizden mümkünse bir ton daha koyu veya aynı renkte kapatıcı uygulamanız gerektiğini bende söyleyeceğim maalesef. Tabi bu uygulamadan sonra aydınlatıcıyla göz altlarını aydınlattığınızda göz altınızda makyaj olduğu belli oluyor ve sadece göz altlarınızı kapatıp dışarı çıkmak yerine tüm makyajı tamamlıyorsunuz değil mi? İşte ben göz altı kapatıcımı her hangi bir kapatıcılık özelliği olan bir aydınlatıcıyla aydınlatmak yerine ooh la lift'le aydınlatıp doğallaştırıyorum. Böylelikle makyajmidedin Ayşegül gibi vallahi de tillahi de bu benim doğal halim diyebiliyorum. Ooh la lift, çok çok ince yapıda, pembe alt tonlu ve sadece ışığı yansıtma özelliğine sahip olduğu için göz altı kapatıcılarını çok güzel tenle bütünleştirip aydınlatıyor. Bakalım farkı hepimiz görebilecek miyiz?



 Bendeki kapatıcıyla duruşu böyle arkadaşlar. Daha aydınlık daha dinlenmiş bir göz altı sağladığını düşünüyorum. 

Böylelikle bugün bir ürünün iki farklı ten renginde ve farklı cilt yapısındaki duruşunu sizlere göstermiş oldum. Umarım işinize yarayacak bilgiler olmuştur. Cildinizi tanıyıp neye ihtiyacınız olduğunu bilerek alışveriş yaparsanız ve aldığınız ürünleri yine cildinize en uygun yöntemle uygularsanız sonuçların sizleri mutlu edeceğini düşünüyorum.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder