8 Ocak 2015 Perşembe

Kuru Şampuanım: Kerastase powder bluff yorumum

Yeniden Merhaba,

Bugün sizlere kullandığım kuru şampuanım Kerastase'ın powder bluff ürününden bahsedeceğim. Yazıma geçmeden önce sizlere her ürünü çok beğeniyormuşum gibi gelebilir, bu kız ne anlatsa bayılıyor bu nasıl iş diyebilirsiniz. Ancak ben aslında kullanıp memnun olduğum (bu yüzden de elimde olup hala kullandığım) ürünler hakkında yorum yapıyorum. Yeni denediğim ürünler içinde elbette sevmediklerim olabiliyor ama sizlere genelde beğendiğim ürünleri anlatıyorum. Blogdaki yazılarım çoğaldıkça mutlaka sevmediğim ürünlerin yorumları da çoğalacaktır.
Her neyse dönelim konumuza, ben öyle çok fazla kuru şampuan markası denemiş biri değilim. Topu topu iki kuru şampuan markası kullandım; biri Sephora'nınki diğeri de Kerastase'ınki.
İkisinin fotoğrafını kardeş kardeş çektim:)


Neden kuru şampuan kullanıyorum? Saçlarımın önü çok çabuk yağlanan biriyim bu bir. İkincisi saç bakımı için kullandığımız tüm yağlar ve ürünler, bir de ek olarak saç şekillendirme ürünleri saçları daha da yağlandırıyor. Üç saçı en iyi besleyen şey kendi yağı. Saçlarının başına çok iş gelmiş biri olarak maalesef hem kuaförler konusunda aşırı hassaslaştım hem de saçlarım konusunda. Kerastase'ın birçok ürününü kullansam da hepsinin işe yarayıp yaramadığını inanın bilmiyorum.  Saçlarıma en iyi gelen şey hamilelikti ( hormonlar sağolsun gürleştikçe gürleşti saçlarım), doğumdan sonra maalesef tekrar eski haline dökülerek döndü.( oğlum sağolsun saçım dökülmüş çok mu:)) Konuyu yine dağıttım hemen toparlıyorum; ben saçlarım kendi yağı ile beslensin diye her gün yıkamamaya özen gösteriyorum. Hatta zamanlaması uygun olursa (evden çıkmam gerekmiyorsa o gün) 3. güne sarkıtmaya çalışıyorum. Tabi böyle olunca, çabuk yağlanan saçlarım (özellikle önleri) hemen yapışıyorlar. Misal, bu gece saçlarımı yıkayıp yatsam yarına bile hafif sönüyorlar, ertesi gün sabahına mutlaka yardımıma ihtiyaç duyuyorlar:) Ben de saçımın özellikle dökülmeye en müsait olan orta tepesinin kendi yağı ile beslenebilmesi için saçımı yıkamak yerine ikinci günü eğer yağlı ve yapışmış duruyorsa saçlarım, yüzüme yakın, yapışan bölümlerine kuru şampuan uygulayarak o günü kurtarıyorum. Sonuçta kuru şampuanında bir kimyasal madde olduğunun farkında olarak bunu her defasında yapmıyorum tabi ki ama öyle günler oluyor ki günün yıldızı kuru şampuan oluyor.
Gelelim benim kullandığım iki kuru şampuandaki deneyimlerime. Sephora ilk kullandığım kuru şampuandı o yüzden daha öncesinde kıyaslayabileceğim bir ürün olmadığı için çok memnundum. Sadece saçta bıraktığı beyaz tozları sevmiyordum ama bana Sephora'daki çalışanlar tüm kuru şampuanların doğasında bunun olduğunu söylediklerinden fırçayla biraz fazla uğraşıp konuyu büyütmüyordum gözümde. Fotoğrafta gördüğünüz Sephora kuru şampuanda geçen seneden elimde kalan stoklarımdan çünkü artık bunu kullanmıyorum.
Kerastase Powder Bluff kuru şampuanla 2014 Temmuz ayında tanıştım ve şu an stokta 3 tane bulunduruyorum kendisinden. Sanırım bu sene beni idare ederler:) Kuaförümden diğer bakım ürünlerimi alırken gözüme çarptı ve bu ne dedim. Kuaförüm kuru şampuan, kullanıyor musun dedi. Böylelikle hayatıma girdi. Ben yazın kuaförümden 67 tl gibi bi paraya almıştım. Şu anda kozmela.com'da 60 tl ( ufak bir kazık yeme durumum olmuş) isterseniz Buraya tıklayarak ürüne ulaşabilirsiniz.
 Kerastase'ı ilk saçıma sıktığımda yanlış bir şeyler var heralde diye panik oldum çünkü saçımda beyaz kalıntı yok denecek kadar azdı. Allah Allah bu ne iş filan derken, aa bi baktım saçım gayet hacimlenmiş iyi durumda ve üstelik saçımda sertleşme ve keçeleşmede yok. O gün anladım ki tüm kuru şampuanların doğasında o kadar beyazlık yokmuş:) O günden beri benim favorim bu. Sizlere de bir denemenizi öneririm. Kuru şampuan gurusu değilim ama saçlarınızdaki beyaz tozdan rahatsız oluyorsanız ve kullandığınız kuru şampuanda bunu fazlasıyla hissediyorsanız Kerastase'a bir şans verin derim. Ayrıca kokusuda çok güzel, saçtaki yumuşak etkisi de.

Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder