4 Ocak 2015 Pazar

Mac retro mat " All Fired Up" ruj

Merhaba herkese,

Bugün sizlere Mac'in retro mat ruj serisinden  " All Fired Up" adlı rujundan bahsedeceğim. Kısa bir yazı olacak ama umarım işinize yarayan bilgiler olur.
Bu rujdan bahsetmeden önce bazı günler aceleyle makyaj yaptığımda beni kurtaran en önemli şeyin koyu veya iddialı renklerdeki özellikle mat rujlar olduğunu söylemeliyim. Eğer o gün işte yoğun çalışacaksam veya toplantım varsa, sabahın köründe de çok detaylı bir makyaj çalışması yapamıyorsam günün yıldızı rujlar oluyor.
Yüze hafif bir renk vermek ve canlı bir ruj sürmek bir anda sizin havanızı çok değiştiriyor. Eğer kullandığım ruj parlak bitişli bir rujsa üzerine pudra sürüp matlaştırıyorum. Tabii bu işlem rujun esas rengini de biraz yumuşatıp değiştiriyor ama eğer mat rujunuz yoksa bu yöntemi deneyebilirsiniz.

Gelelim rujumuza; özellikle benim gibi dudak rengi koyu olan kişilerde bence bu renk efsane duruyor. Zeminin koyu olması rujun daha tok ve biraz daha koyu olmasını sağlıyor. Kırmızı-fuşya rengindeki bu rujun duruşu hem günü hem geceyi çok rahat kurtarır.
Bu ruju tesadüfen Kentpark'taki Mac mağazasına fondöten almaya gittiğimde buldum. Birçok blog yazarının bayıldığı Mac Kinda Sexy bende o kadar kötü durmuştu ki daha önce, almamıştım. O gün dedim ki bir daha şansımı deneyeyim, ama aman Allah'ım o da ne bir felaket oldum. Mac mağazasındaki arkadaşlarda bastılar kahkahayı ruj dudaklarımda öyle  rezil durunca:) Hemen dedim şu rengi değiştirelim, o sırada bu ruju keşfettim ve kelimenin tam anlamıyla vuruldum. Bu kadar mı asil durur bir ruj ve bu kadar canlı. Asaleti matlığından, canlılığı renginden gelen bu ruj artık benim favorilerimin üst sıralarında yer alıyor.


Biraz da rujun yapısından bahsedelim. Elbette çok mat bir ruj olduğu için kuru bir yapısı var. Ancak
ben okuduğum diğer yorumlardaki kadar zorlanmadım sürerken. Hatta ilk kullanımda altına dudak nemlendiricisi bile sürmeden kullandım, gayet de idare etti beni. Yine de bir dudak nemlendiricisi kullanırsanız hem daha rahat sürersiniz hem de daha pürüzsüz bir görünüm elde edersiniz.

Dudaklarımı aşırı kurutmadı, gerçi benim dudaklarım çok kuru değildir. Akşam rutin cilt bakımımda sürdüğüm dudak nemlendiricisi her zaman ki gibi yeterli oldu. Peki hiç kötü yanı yok mu Özge bu ürünün? Bir tane küçücük var tabi ki; ruju gün içinde yenilerken azıcık zorlanıyorsunuz ama bu aşk için katlanılır diyorum ben:) Zaten kalıcılığı çok iyi bir ürün. Yaklaşık 3-4 saat sonra dudak içlerimdeki ruj gitmişti, onu da biraz bastırarak ve dikkatlice sürerek yenilemeyi başardım. Yandaki fotoğrafta rujun kalemsiz ve altına nemlendirici sürmeden dudaktaki duruşunu görebilirsiniz.
 Yolunuz düşerse Mac mağazalarına, bu rengi dudağınızda bir görün derim.

Umarım keyifli bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder