5 Ocak 2015 Pazartesi

Bronz pudralarım

Karlı bir Ankara sabahından Merhaba:)

Bugün makyaj koleksiyonumu gözden geçirirken neden bazı noktalarda yetişemediğimi anladım:) Her ne kadar cilt bakımına, makyaja yıllardır meraklı olsam da, ciddi bir koleksiyona sahip olsam da ( bu da bir sürü ürün hakkında deneyim demek olsa da) ben geride kalıyorum arkadaşlar. Neden mi? Çünkü elimdeki ürünler bitmiyor da bitmiyor ki günü yakalayabileyim:) Özellikle toz formundaki ( pudra, far, allık..vs) ürünler zor bozulduğundan evde birikiyor ve yenilerini alacak yer kalmıyor bana. 3-5 ini elden çıkarsam elde kalanlar ( kıyamadıklarım) yıllanıyor da yıllanıyor. Doğal olarak ben de sizlere her zaman yeni çıkan ürünleri tanıtamıyor olacağım.
Eski ürünlerimden bahsettiğim yazılarım o yüzden daha yüzeysel olacak, sizin sorularınız olursa onları yanıtlamaya çalışırım.

Geçelim bronz pudralarıma, bunlar elimdeki koleksiyonu daraltıp en son vazgeçemediklerim. Sanırım Guerlain'ın Terracotta Light Sheer Bronzing dışındaki ürünler artık piyasada bulunmuyorlar.

İnglot markası biliyorsunuz Türkiye'den çekildi ve ülkemize internet adresinden gönderim yapmıyor. Ancak yurtdışına çıktığınızda veya giden birine rica ettiğinizde alabilirsiniz.

Mac'in bendeki bu koyu renk pudrasıda sanırım artık yok. Ben seneler önce Ankamall'daki Mac mağazasından almıştım. Esmer tenli olduğum için ben bu bronz pudraları aynı zamanda allık olarak kullanıyorum. Mac'in bu pudrasını ise kontur yapmak için ideal buluyorum. Elimdeki tek tamamen mat koyu renkli pudra bu çünkü. (Powder blush - Blunt Matte rengi)




Inglot paletimin pisliği için sizlerden özür diliyor ve bronz pudralarım içinde en sevdiğim ve sanırım ölene kadar bitmeyecek olan YSL 'nin Tresor d'Afrique adlı ürününe geçmek istiyorum. Allah aşkına söyleyin bana 27gr olan bu pudrayı ben nasıl bitireyim:) Allık olarak en sevdiğim bronz pudram bu, çok ince yapılı bir parlaklık var içinde ve çok doğal, sıcak bir renk veriyor yüzüme. Ama dediğim gibi artık üretimi yok, zaten YSL collector Sun Powder diye çıkarmıştı bunu. Ben bir yabancı sitede rastladım hala satıldığına isterseniz şuraya tıklayıp inceleyebilirsiniz.

Son olarak da hala Ebay'de satışı bulunan, yapısı ve işlevi diğer pudralarımdan farklı olan Lancome'un Poudre Illuminatrice adlı ürününden bahsedeceğim.Bu çok ince yapılı toz bir pudra ve diğer bronz pudralardan daha aydınlık bir görünüm sağlıyor. Hatta bu aslında aydınlatıcı bronz pudra. Ben, Mac'le kontur yapıp, Lancome'un bu ürününü de elmacık kemiklerimin üzerine hafifçe uyguluyorum ki yanaklarım daha aydınlık ve canlı dursunlar diye.





Çok sevdiğim bu ürünün kullanımını da çok kolay buluyorum. İlk
baktığınızda çok parlak ve simli
dursada cilde uyguladıktan kısa bir süre sonra, ciltle bütünleşip aşırı parlaklığı kayboluyor. Geriye
sağlıklı bir ışıltı kalıyor. Eğer bu ürünü almak isterseniz internetten araştırdığınızda bazı yabancı sitelerde hala satışı olduğunu görebilirsiniz.

Eveeet benden bugünlük bu kadar. Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı bekliyorum. En kısa sürede tekrar görüşmek dileği ile.

Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder