8 Ocak 2015 Perşembe

Cilt bakimi sonrasi

Sürpriz!!! yine ben:)

Bugün ikinci bir yazı yayınlıyorum ama bu yazım her hangi bir ürün hakkında olmayacak. Dünkü yazımı (gözenek küçültücü bazlarla ilgili olan) okuduysanız eğer fotoğraflarda gözeneklerimin ne kadar felaket bir halde olduğunu görmüşsünüzdür. Kendimden utandım resmen:) Bugün hava şartlarından dolayı işe gitmediğim için oturup cildimi, gözeneklerimi temizleyeyim dedim. Sizlerle de sonucu paylaşmak istedim.
Önce dünkü cildin doğal hali fotoğrafını koyuyorum.


Şimdi de temizlenmiş hali geliyor.



Buradan şunu hatırlatmak isterim ki temiz bir cilde sahip olmak kirli bir cildi kapatacak binlerce ürüne sahip olmaktan daha önemlidir. Elbette tüm o ürünler bizlerin yardımcısı ve kurtarıcısı oluyor ama lütfen cildinizi detaylı temizlemeyi ihmal etmeyin. Yukarıdaki her iki fotoğrafta da ne bir filtre ne de bir düzeltme var. Sanırım hepimiz farkın ne kadar bariz olduğunu görebiliyoruz. Özellikle 20'li yaşlarımda cildime her kötü davrandığım günün bedelini ödüyorum. Fazlasını yapmanıza gerek yok (ki fazlasıda cildinize zarar verir unutmayın), yeteri kadar, doğru olan cilt bakımınızı aksatmayın. Siz cildinize nasıl davranırsanız o size öyle yansır aynalardan:)

Sevgilerimle...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder