11 Ocak 2015 Pazar

Merve Özkaynak uyarıyor!! Tester Rujlara Dikkat!!

Mutlu pazarlar herkese,

Bugün,  Merve Özkaynak'ın youtube kanalında yayınladığı ruj bağımlısı videosunun sonunda bizleri kozmetik mağazalarındaki tester rujların hijyeni hakkında uyarması üzerine kısa bir paylaşımda bulunacağım. Rujların bakteri ve bazı virüsleri taşıma olasılığını göz önünde bulundurarak dudağımızda değil de elimizde denememiz gerektiğini söylüyor ki ben de tamamen katılıyorum.
Bundan çok rahatsız olsam da dudağımın kendi renginin koyu olması nedeniyle ben, bazı renkleri maalesef dudağımda denemek zorunda kalıyorum. Elimde deneyip dudağımdaki duruşunu kestiremediğim durumlarda mecburen tester ürünleri kullanıyorum. (sizlere çok çok zorda kalmadığınız sürece tavsiye etmem) Tester ürünleri sürmem gereken durumlarda ise önce elimin yüzeyini temizleyip kalınca bir katman ruju elime sürüp üst yüzeyini elimde bırakıp öyle dudağıma deniyorum. Hoş bunun ne kadar faydası olduğunu bilmiyorum ama çok zorda kalırsam en azından böyle içimi rahatlatıyorum.
Sizlere önerim Merve Özkaynak'a kulak vermeniz. Bu arada Merve Özkaynak'ın bu videosunu da sizlerle paylaşıyorum.

Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder