9 Ocak 2015 Cuma

Siyah Oje ve Essence 101 Dalmaçyalı


Merhaba, 
Bugün sizlere siyah ojeyi nasıl kullandığımla ilgili kısa bir paylaşımda bulunacağım.
Ben pek siyah oje insanı değilim, koyu bordoları, kırmızıları,lacivert ve morları sevsemde pek siyah oje kullanmıyorum. Siyah oje süreceğim zaman da mutlaka ojelerime ve takacağım yüzüğe bir hareketlilik katıyorum. Bir süre önce Gratis'ten aldığım Essence marka 101 dalmaçyalı isimli ojeyi de bunun için kullanıyorum.


Tüm tırnaklarıma siyah oje sürdükten sonra sağ elimin yüzük parmağına ikinci kat siyah yerine bunu uyguluyorum. 


(Sizlere göstermek için en üst katını sürmeden ve kenarları temizlemeden fotoğrafladım kirli görüntü için çok özür dilerim)
Bu ojenin ( daha doğrusu böyle simli, partiküllü ojelerin) en kötü yanı eğer üstüne parlaklık veren şeffaf bir ürün daha kullanmazsanız kurudukça matlaşması. Eğer fotoğrafta da fark edebiliyorsanız arzu edilen parlaklığa tek başına ulaşamıyor maalesef. Yine de siyah ojeyi en rahat bu şekilde kullanabiliyorum.


Tabi bir de bu ojeyi çıkarmak gerekiyor. Bunun içinde sizlere önerebileceğim, benim şimdiye kadar simli ojelerde en iyi sonucu aldığım oje çıkarıcı Sephora'nın simli oje çıkarıcısı.

Bu oje çıkarıcısının en çok sevdiğim yanı tırnağımı yıpratmadan ojeyi çıkarması. Normalde simli ojeleri çıkarırken parmağınızı koparırmışcasına bastırmanız gerekiyor temizlerken. Bu bastırma esnasında simler tırnak yüzeyini de çiziyor. Sephora'nın bu oje çıkarıcısında kendinizi böyle paralamanıza gerek kalmıyor.


Parmağınızı içerisinde solüsyonlu sünger bulunan kutunun içerisine koyuyorsunuz, bir iki sağa sola çeviriyorsunuz ve parmağınızı çıkardığınızda tırnaklarınızı temizlenmiş buluyorsunuz. Sadece simli ojeler için değil koyu ve kırmızı renkli ojeler için de çok pratik bir ürün. Ben bu tarz oje çıkarıcıların pek çok markada olanını kullandım, Kiko, Şelale Aseton..vs ama bir süredir Sephora'yı kullanıyorum ve gayet memnunum. Eğer Sephora'ya yolunuz düşerse denemek için mutlaka bir tane alın derim.


Keyifli bir gün dilerim.

Sevgilerimle...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder