19 Ocak 2015 Pazartesi

Canlı renklerdeki göz kalemi uygulaması ve oğlumun doğum günü:)

Yaklaşık bir hafta süren bir ayrılıktan sonra yeniden merhaba,

Çok yoğun bir hafta geçirdiğim için maalesef yazı yazıp, yükleme şansım olmadı. İnstagram hesabımdan (@ozgete) takip edenler biliyordur ki geçtiğimiz hafta sonu oğlumun  doğum günü partisi vardı. Aslında 28 Ocak'da 1 yaşını dolduracak ama anneannesi ve dedesi büyük bir doğum günü partisi organize ettiler ve erkenden başladık kutlamaya:) Bugünkü yazıma geçmeden önce biraz doğum gününden bahsetmek isterim. Epey kalabalık bir ekip vardı. Yani onca kişiyi ağırlamak gerçekten çok zor iş, kutlamayı annemlerde yaptık, buradan anneme ve babama defalarca teşekkür ediyor ve kaç yaşında olursa olsun çocukların dertlerinin bitmediğini görüyorum. 50-60 kişi vardı sanırım partide.
Bizim aile bireylerini en iyi tanımlayan şey sanırım farklı medeniyetlerin tek bedende buluşma durumu:) Daha önceki bir yazımda (cuma günü ne pişirsem? ) annemin Gaziantepli babamın Adanalı benim de doğma büyüme Ankaralı olduğumu söylemiştim. İşte yine Anadolu mutfağını menümüzde kullanmadan edemedik:) Partiye yemekler Adana ve Gaziantep'ten özel olarak geldi. Kısaca saymam gerekirse Adana, lahmacun, soğan kebabı, Adana usulü içli köfte ana menümüzü oluşturdu. Antep'ten gelen baklavaları, şöbiyetleri saymama gerek yok sanırım:) Doğum günü pastasını da şuradaki yazımda kendisinden bahsettiğim çok yakın arkadaşlarımdan Burcu yaptı elbette. Menü buram buram Anadolu koksa da daha Batı'ya yönelik bir müzik tercihimiz oldu. Piyano'da devlet sanatçısı Kaya abimiz (Kaya Güç), koroda biz vardık. Elbette gecenin sürprizi ünlü tenor Ömer Türkmenoğlu idi. Bizim aileyi böylelikle çok daha iyi anlamış oldunuz sanırım. Kebabımızı yerken arya da dinleyebiliriz pekala:))) Daha anlatacak çok şey olsa da burada kesiyorum ve bir iki fotoğrafla doğum günü ile ilgili yazacaklarımı sonlandırıyorum.





Buradan tekrar bizi yalnız bırakmayan dostlarımıza ve annemle, babama sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. Annem ve babamın da hakkını ödeyemeyeceğimi bir kez daha anladığımı ifade etmek istiyorum:)

Gelelim makyaja:) Bugün sizlerle tabiri caizse cart renklerdeki göz kalemlerinizle yapabileceğiniz makyaj alternatiflerini konuşmak istiyorum. Geçen hafta makyajmıdedin Ayşegül'ün youtube kanalındaki videoları izlerken gözüme doğum günü makyaj videosu takıldı. Bu videoyu izleyince epeydir kullanmadığım göz kalemlerim aklıma düştü diyebilirim. Makyajmıdedin Ayşegül MercedesBenz'in fashion week etkinliğinde yapılan makyajdan esinlenerek bir makyaj yapıyor ve yeşil renkli bir kalemi oldukça iddialı bir şekilde gözlerine uyguluyor. Videoyu aşağıda izleyebilirsiniz.



Peki ben nasıl kullanıyorum bu kadar iddialı renkleri? Ben Ayşegül gibi renkleri ortaya çıkaracak şekilde kullanmıyorum. Daha çok bu renkler benim makyajımın detayını oluşturuyor. Açık renklerde bir far uygulamasının ardından, çok hafif gölgelendirdiğim gözlerimin üstüne belirgin simsiyah bir eyeliner çekip alt kirpik diplerime böyle canlı renkler uyguluyorum. Bolca rimellediğim gözlerimin arasından bu renklerin hafifçe parlamasını seviyorum.
Göz kapaklarımın üstü şu şekilde oluyor.



Sizler için bugün bir gözüme turkuaz mavisi diğer gözüme de yeşil bir göz kalemi uyguladım.

Turkuaz mavisinin görünümü farklı iki ışıkta böyle:








Yeşilin duruşu da şöyle:



Eveet ben bu tarz detaylarda sürprizleri olan makyajları çok severim. Sizlerde her zaman yaptığınız makyajları minik dokunuşlarla farklılaştırabilirsiniz. Umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgilerimle..







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder