22 Ocak 2015 Perşembe

Divergent (ayrık, aykırı) Eyeliner Uygulaması

Merhaba:))

Bugün sizlere 2014 yılında sıkça karşımıza çıkan divergent (ayrık, aykırı) eyeliner uygulamasından bir örnek vereceğim. Birçoğumuz eyelinerın o simsiyah, keskin duruşuna hayran olsak da ben bugün sizlere aslında başka renklerdeki eyelinerların da pekala benzer etkiye sahip olabileceğini göstermek istiyorum. Bu arada bir taşla iki kuş vurayım dedim hem renk farklı olsun hem de eyeliner uygulaması:)

Neden farklı renkleri seviyorum? Farklı renkler derken aklınıza hemen canlı, simli eyelinerlar gelmesin. Elbette onlar da doğru kullanıldıklarında çok hoşuma gitse de ben bugün siyaha alternatif olabilecek renklerden bahsetmek istiyorum. Benim için gri, antrasit rengi ve kahverengi eyelinerlar her zaman siyaha alternatiftir. Hatta düğünümde toz pembe bir gelinlik giymiştim ve eyeliner olarak ince, mat, gri bir eyeliner çekmiştik. Gelinlikle net, baskın siyah yerine gri tonunu kullanmak zaten doğal ışıltısı olan göz makyajıma daha fazla uyum sağlamıştı diye düşünüyorum. Bugün de sizlere kahverengi eyeliner uygulaması göstermek istiyorum.

NARS'ın makyaj sanatçısı Niko Lopez'in yaptığı divergent eyeliner uygulamasından esinlenerek ben de sizlere bir uygulama yaptım. Gerçi Niko Lopez siyah eyeliner ve beyaz kalem kullanmıştı ama ben kahverengi eyeliner ve altın rengi kalem kullandım. Eyeliner konusunda çok başarılı olduğum söylenemez ama yine de sizler için denedim. Fena da olmadı gibi:) Gece bir yemeğe çıkarken kullanabileceğimi düşünüyorum. Bakalım nasıl durmuş sizin fikirleriniz ne olacak?





Divergent eyeliner uygulamasında üst göz kapağına ve alt göz kapağına uygulanan eyelinerın içi doldurulmuyor. İsterseniz boş da bırakabilirsiniz. Veya Niko Lopez gibi beyaz da kullanabilirsiniz.




Göz açıkken duruşu:



Kapalı hali:


Gördüğünüz gibi koyu kahverengi bir eyeliner da siyaha alternatif kullanılabilinir. Ben İnglot'nun (maalesef ülkemizden çekildi) koyu kahve jel eyelinerını, açılı eyeliner fırçasıyla uyguladım. Aradaki kalemi bir yurtdışı seyahatimde almıştım (Anna Sui) ama siz dilediğiniz bir kalemi kullanabilirsiniz. Makyaj da sınırın hayal gücümüz olduğuna inanıyorum. Dilediğiniz renkleri deneyip duruşlarına bakabilirsiniz.

Umarım size fikir veren bir yazı olmuştur. Yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgilerimle... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder